Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zastosowanie centralnego zamka

06 Maj 2017 16:50 378 2
  • Poziom 2  
    Mam schemat wszystko podłączyłem ale jak zwykle coś popierdzieliłem w poprzednim aucie zakładałem i jest git w opelku mam problemu nie wiem może coś zle podłączam proszę serdecznie o szybką pomoc znalazłem schematy do vectry b wszystko jasne i tak Mase podpinam lux czyli tak mam sterowanie masą czyli łącze przewody od centralnego zgodnie z instrukcja dwa do masy żółte dwa pomarańczowe czyli jeden do włącz drugi pomarańczowo czarny wyłącz i dwa mi zostają z którymi nie wiem co zrobić na instrukcji pokazuje że zostają wolne biały i biało czarny ok tak więc ide dalej podpinam się do plusa stałego potem do minusa bla bla bla podłacze wszystko otóż problem polega na tym że sterownik działa słychać jak się włącza wyłącza dioda napierdziela słychać wszystko problem jaki ? zostaje mi kabel biały (key on) i niebieski (drzwi-) i najprawdopodobniej te dwa kable zle są podłączone więc pytanie w co się wpiąć do jasnej ciasnej na schematach z elektrody nie mam tego napisanego schematu podpięcia nie znalazłem sterownika proszę o pomoc :)
    Zastosowanie centralnego zamka
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
  • Poziom 2  
    znalezione podpięte