Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel MOVANO 2,5 dci 100 km kopci po wymianie ,pompy i wtrysków

07 May 2017 12:16 1485 16
  • Level 14  
    witam
    pojazd nie równo pracował na wolnych obrotach .
    Diagnoza postawiona wtryski się wieszają i pompa do naprawy,
    pompa zregenerowana wtryski tez. Samochód kopci NA WOLNYCH I na obrotach wyższych też, wtryskiwacze sprawdzone jeszcze raz podobno dobre,
    ciśnienie paliwa na wolnych około 300 -340 bar , na wysokich wyskoczy nawet 800-900
    druga sprawa to,ze przed naprawa auto paliło od szczała, a teraz musi za kręcić kilka razy aż sobie zbuduje ciśnienie ,przy około 200bar odpala równo pracuje, ale kopci na czarno,
    pytanie jakie powinno ,być ciśnienie na wolnych obrotach i jakie w stanie spoczynku gdy silnik nie pracuje??
  • Level 31  
    Kopci ale na jaki kolor? Niebiesko,szaro,czarno? Na nie pracującym ciśnienie średnio wynosi 0 do 5 bar(zapewne tolerancja błędu pomiarowego czujników),na jałowym od 21 do 24 Mpa,przy 1500obr/min powinno być 35 do 40mpa.
  • Level 14  
    jest czarny kolor , tak jakby wtryski lały
  • Level 14  
    sugerowałbyś zawór przy pompie??

    Dodano po 1 [minuty]:

    ten silnik niema EGR,I PRZEPŁYWOMIERZA

    Dodano po 1 [minuty]:

    JAKIES 5 SEKUND ZAPALA ,PRZY 180-200 BAR I ZACZYNA CORAZ BARDZIEJ KOPCIC

    Dodano po 3 [minuty]:

    I JESZCZE JEDNO , wypala podkładkę , na jednym cylindrze ,a gniado jest ok , tak jakby się topiła
  • Level 31  
    Jak wtryski leją to wydziela się niebieski dym.
    szymitsu21 wrote:
    Moim zdaniem ewidentnie problem po stronie układu wtryskowego.

    Też tak myślę.Wtryski do sprawdzenia ale w innym warsztacie .
  • Level 14  
    cały czas nie daje mi spokoju to ,ze on długo kreci , przed naprawa nawet jak był duży mróz , obrucił raz i palił
  • Level 31  
    A dobrze masz kostki od wtryskiwaczy,pozakładane?
  • Level 14  
    tak dobrze odpinałem kazda, i za każdym razem wyskakuje dobry błąd,
  • Level 16  
    robert1.5 dci wrote:
    witam
    pojazd nie równo pracował na wolnych obrotach .
    Diagnoza postawiona wtryski się wieszają i pompa do naprawy,
    pompa zregenerowana wtryski tez. Samochód kopci NA WOLNYCH I na obrotach wyższych też, wtryskiwacze sprawdzone jeszcze raz podobno dobre,
    ciśnienie paliwa na wolnych około 300 -340 bar , na wysokich wyskoczy nawet 800-900
    druga sprawa to,ze przed naprawa auto paliło od szczała, a teraz musi za kręcić kilka razy aż sobie zbuduje ciśnienie ,przy około 200bar odpala równo pracuje, ale kopci na czarno,
    pytanie jakie powinno ,być ciśnienie na wolnych obrotach i jakie w stanie spoczynku gdy silnik nie pracuje??
    cisnienie jest dobre tylko czym sprawdzane pod kompem czy manometrem? jaki czas do wytworzenia 200bar na ukladzie od momentu rozruchu?
  • Level 14  
    komputerem ,nawet dwoma
    kreci jakieś 5 sekund i zapala
  • Level 16  
    robert1.5 dci wrote:
    komputerem ,nawet dwoma
    kreci jakieś 5 sekund i zapala
    to trzeba sprawdzic manometrem i poruwnac, komp poda ci ta wartosc ktora zarejestruje czujnik cisnienia z tym ze niekoniecznie zgodna z zeczywista
  • Level 14  
    rozumie, tylko czemu nie pali od szczała??

    Dodano po 1 [minuty]:

    i dlaczego wypalił podkładke,,
  • Level 16  
    robert1.5 dci wrote:
    rozumie, tylko czemu nie pali od szczała??
    Dodano po 1 [minuty]:
    i dlaczego wypalił podkładke,,
    czarny dym swiadczy o duzej dawce paliwa lub braku tlenu, cos cuje ze te wtryski o dupe potluc, wtedy wypali podkladke puzniej uszczelke noi tlok
  • Level 43  
    Końcówki wtryskiwaczy mogą być włożone od czegoś innego. Wtedy tak właśnie będzie się zachowywać.
  • Level 14  
    jutro zawiozę wtryski ,do kogos innego,,,i podłacze się do innego movano ,szczytac parametry
  • Level 14  
    Sprawdzic kompresje