Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tv pod xboxa s i do piłki nożnej

Johny1991 08 Maj 2017 00:25 726 5
  • #1 08 Maj 2017 00:25
    Johny1991
    Poziom 2  

    Witam.
    Planuje kupno nowego tv pod xboxa one s.
    Jako ze przesiadam się z starej 32 myślałem ze każdy nowy tv bedzie dla mnie dobry.
    Ale chyba sie mylilem, ponieważ zrobilem maly test i podlaczylem w sklepie xklocka pod samsunga ue50ku6000 jako ze chciałem go juz brać i włączyłem na nim fife.
    Ogólne wrażenia z gry i grafiki bardzo dobre aleeee...po zrobieniu paru akcji pokazaly sie powtórki i w tych oto powtórkach kiedy zawodnik kopnął pilke ta pilka tak jak by sie (klatkowala, zawieszala,zacinala,smuzyla)
    Trwało to doslownie pare sekund ale wpadlo mi to w oko i sie speszylem...domyślam sie ze jest to wina 60hz.
    Tylko pytanie czy znajde coś z 4k i hdr w takiej cenie ? Czy może lepiej sobie odpuścic 4k i hdry a wziąć jakiegos dobrego full hd ze 120hz ? Dodam ze oglądam mase pilki nożnej i boje sie ze tam bedzie to samo jak w fifie..
    Oglądam też dużo filmów akcji i seriali.
    Ratujcie, bo już sprzedałem stary tv i musze sie streszczac bo liga mistrzów w tym tygodniu...



    Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 20m2
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora?2-3m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem? -2
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? Stac
    6. Jak słońce świeci w pokoju? Od wschodu
    7. Jaki masz obecnie telewizor?
    Samsung LE32E420
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał? Dobrze by było gdyby mial: hdr, 4k, 100hz
    10 .Jakie urządzenia? Xbox one s i nc+go
    11. Ile godzin dziennie ma pracować telewizor? 2-7h
    12. Czy zdarza się że przez kilka godzin oglądasz tylko jeden program? Nie
    13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej? Sport-glownie pilka nożna, seriale i dobre filmy
    14. Czy zamierzasz serfować po internecie? Tal
    15. Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Duuuzo gram
    16. Preferencje co do marki? Nie przepadam za lg...
    17. Preferencje co do wielkości? 46-50
    19. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień?
    Wieczorami
    20. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup? 2700zl
    21. Jak często wymieniasz telewizory w domu? Co 5lat
    22. Czy korzystasz często z aplikacji internetowyc -tak

  • #2 09 Maj 2017 21:32
    Ludwik XVI
    Poziom 32  

    Generalnie w grach z konsol 120Hz matryca nic nie daje. Tak czy tak PS4 wypusci sygnał 60Hz.
    Jak dodasz upłynniacze (w trybie GRA w TV sa one domyslnie wyłączone) to drastycznie wzrośnie Ci input lag. To raczej nie ma sensu.
    Poczytaj o motion blur - moze tutaj lezy Twój problem.
    Dobrze opisany temat wraz z testami tutaj: http://www.rtings.com/tv/tests/motion/motion-blur-and-response-time

    Zobacz czy odpowiadałby Ci obraz np. z Samsunga KS7000 - budzetowo to Twój zakres , a to tv z bardzo niskim input lag.

  • #3 09 Maj 2017 21:57
    Johny1991
    Poziom 2  

    Ks7000 to chyba jednak nie mój budzet ;) napisałem do 3k.
    120hz chciałbym do meczów piłki nożnej nie do konsoli.
    Aktualnie myślę jeszcze nad podrabiańcem 4k lg49 uh6507 lub nad jakims panasoniciem.
    Ostatecznie wezme samsunga j6240

  • #4 10 Maj 2017 10:51
    Ludwik XVI
    Poziom 32  

    LG UH65 to 60Hz,
    J6240 nie wiem jaki ma input lag - trzeba by to sprawdzić przed zakupem.

    3K pln to za mało na TV 120Hz, 4K i widoczny HDR z serii 2016/2017.

  • #5 11 Maj 2017 23:43
    Johny1991
    Poziom 2  

    Wybór padł jednak na tego lg 49 6507.
    Teraz mam pewien problem, mianowicie podłączylem pod niego kompa i normalnie się wszystko włącza, na ekranie pokazane ladowanie biosa i windowsa.
    Po załadowaniu windowsa tv tak jak by "wypina wirtualnie" przewód hdmi i pokazauje że jest "brak sygnału".
    Wiecie o co kaman ?
    Dziwne że na trochę się włącza, laduje system a jak ma przejść do pokazania pulpitu to out....

  • #6 12 Maj 2017 19:14
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME