Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wymiana głośników w kolumnie TONSIL (głośniki 16/25 oraz 5/40/5)

rareman 08 Maj 2017 14:56 582 3
  • #1 08 Maj 2017 14:56
    rareman
    Poziom 2  

Witam Wszystkich,

Potrzebuję pomocy. Posiadam kolumny Tonsil, znajdowały się w niej następujące głośniki. Czy możecie poradzić jakie dać głosniki w zamian, żeby to grało. Nie potrzebuję jakiś super głośników. kolumny chcę wykorzystać do garażu, żeby sobie muzyczka grała.

Znalazłem na stronie skleptonsil taki głosnik: skleptonsil.p gd-16-25-8-ohm
    Myślę, żeby był dobrym zamiennikiem jeśli chodzi o głośnik 16/25.
    Pytanie co dalej... co z tym małym głośnikiem, możecie polecić jakiś zamiennik.
    Przyznam się, że jestem laikiem, i mam jeszcze pytanie z tym kondensatorem, bo zamiennik głośnika 16/25 w sklepie jest 8 Ohm a nie 4 ohm jak w oryginale.

Z góry dziękuje za pomoc.

Głośnik 16/25

Głośnik 5/40/5

Kondensator

Kolumna

• Pomocny post
    #2 08 Maj 2017 18:38
    osiniak75
    Poziom 26  

Te małe gdw5/40 są do kupienia czasami na alledrogo w wersji 8Ω, w połączeniu z gd16/25 8Ω stworzą kolumnę w wersji na 8Ω. Tonsil robił te kolumny w wersji 4Ω i 8Ω. Tylko czy jest sens inwestować w te skrzynki, kupno nowych gd16/25 i gdw5/40 to koło 200zł za taką kwotę można kupić całkiem przyzwoite monitorki które zagrają lepiej niż Tonsile.

• #3 08 Maj 2017 23:10
    rareman
    Poziom 2  

Dziękuje za odpowiedź. W pewnym sensie mam Pan rację, stary zestaw i chyba nie warto w to się bawić, bo faktycznie można coś dołożyć i już lepszego kupić. Może Pan jakiś zestaw takich tanich kolumn polecić.

Dostałem jeszcze taką wiadomość od jednego sprzedawcy na aledrogo:
    Mogę zaproponować głośnik po naprawie GD 16/25 4 ohm 35zł sztuka
    Wysoki to zupelnie inny ale dużo lepszy-16zł sztuka