Cześć
Kombinuję po omacku - nie mogę trafić na +12V (bezpośrednio z aku) bez przerwy podczas uruchamiania silnika. Wydaje się, że to jest jedyny sensowny punkt podłączenia centralki alarmowej.
Dodam, że szukam takiego przewodu w kabinie - tj gdzieś w skrzynce z bezpiecznikami lub przekaźnikami pod mini schowkiem.
Pomożecie?
p.s. nie udąło mi się też znaleźć +12V po lekkim włączeniu kluczyka - tak, że radio się załącza ale kontrolki jeszcze nie. Mam na pokładzie radio krótkofalarskie - pobór ok 15A - obecnie podłączone do przewodu w skrzynce bezpiecznikowej zasilającego obciążenia po 20 - 30A - ale napięcie pojawia się tam przy głębszym wciśnięciu klucza co nie jest wskazane na postoju (załączają mi się od razu światła dzienne itp - niepotrzebnie rozładowują akumulator).
Kombinuję po omacku - nie mogę trafić na +12V (bezpośrednio z aku) bez przerwy podczas uruchamiania silnika. Wydaje się, że to jest jedyny sensowny punkt podłączenia centralki alarmowej.
Dodam, że szukam takiego przewodu w kabinie - tj gdzieś w skrzynce z bezpiecznikami lub przekaźnikami pod mini schowkiem.
Pomożecie?
p.s. nie udąło mi się też znaleźć +12V po lekkim włączeniu kluczyka - tak, że radio się załącza ale kontrolki jeszcze nie. Mam na pokładzie radio krótkofalarskie - pobór ok 15A - obecnie podłączone do przewodu w skrzynce bezpiecznikowej zasilającego obciążenia po 20 - 30A - ale napięcie pojawia się tam przy głębszym wciśnięciu klucza co nie jest wskazane na postoju (załączają mi się od razu światła dzienne itp - niepotrzebnie rozładowują akumulator).