Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Oświetlenie Led po włączeniu mruga

09 Maj 2017 11:55 26829 19
  • Poziom 5  
    Witam serdecznie z góry mówię że jestem amatorem i jestem w kropce :-)
    Jestem po przeprowadzce i podłączyłem ledy do włącznika podwójnego i jak zapale górę to normalnie świeci a jak włączę ledy które są pod szafkami to mrugają jednocześnie z górną żarówką :-/ na poprzednim mieszkaniu wszystko było ok Góra i ledy działały osobno elegancko w nowym mieszkaniu mam nowy włącznik ( bez tej diody)
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 32  
    Sprawdź zasilacz, po drugie instalację.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 5  
    Myślałem o większym zasilaczu, a instalację w jaki sposób mam sprawdzić?
  • Poziom 13  
    Źle podłączyłeś włącznik podwójny, zrób zdjęcie podłączenia albo opisz sposób w jaki to zrobiłeś.
  • Poziom 34  
  • Poziom 34  
  • Poziom 5  
    Zwykła żarówka 40dziestka a zera połączyłem razem do kostki i od kostki jeden kabel do włącznika

• Poziom 43  
    Czy mi się wydaje czy kabel neutralny podłączyłeś pod wyjście prawego klawisza?
  • Poziom 13  
    Skokbch napisał:
    Zwykła żarówka 40dziestka a zera połączyłem razem do kostki i od kostki jeden kabel do włącznika

Rozrysuj proszę to co uważasz, że zrobiłeś. Wypowiedź powyżej mnie zgubiła totalnie :D
  • Poziom 5  
    W piątek będę w domu to sprawdzę dokładnie podłączenie w włączniku i zrobię dokładne zdjęcia i będziemy myśleć dalej jak narazie dzięki wszystkim za odp

• Poziom 43  
    qwertexx napisał:
    Żarówki LED

Ludzie, nauczcie się - NIE MA czegoś takiego jak żarówka LED!
    Swoją drogą po co piszesz o czymś co nie ma związku - w żyrandolu jest tradycyjna żarówka.
  • Poziom 13  
    Voldi123 napisał:
    Nie ważne czy będziesz modyfikował tor N i tam wstawiał przełączniki, włączniki itd.. czy bedziesz modyfikował tor L.