Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aplikacja mobilna dahua- po kilkudziesięciu sekundach zrywa połączenie

iDest 13 Maj 2017 17:52 1191 14
  • #1 13 Maj 2017 17:52
    iDest
    Poziom 4  

    Witam.
    Posiadam rejestrator DAHUA HCVR4104HS-S3, podpięte 3 kamery.

    Problem jest taki, że rejestrator umieszczony jest na strychu. Nie mam możliwości pociągnięcia kabli do monitora
    Jedna z kamer na również spełniać funkcję "wideofonu" tzn. skierowana jest w stronę furtki.
    Jako że nie mam możliwości pocięgnięcia kabli do monitora, to zamiast niego postanowiłem użytć tabletu wiszącego na ścianie, który łączy się z rejestratorem przez wifi P2P.

    Tabletu co prawda jeszcze nie kupiłem, ale przeprowadziłem test systemu na telefonie. I problem polega na tym, że jest obraz, ale po około minucie tak jakby się rozłącza sieć i trzeba się na nowo połączyć.

    Tak to wygląda: Aplikacja mobilna dahua- po kilkudziesięciu sekundach zrywa połączenie

    I jak kliknę w połącz ponownie, to oczywiście znowu mam obraz na jakieś 30-40sekund i znowu to samo.
    Z czego wynika problem i jak temu zaradzić?

    0 14
  • #2 13 Maj 2017 17:58
    sosarek

    Poziom 43  

    Skoro łączysz się w obrębie jednej sieci(domowej) łącz się podając adres IP rejestratora.

    0
  • #3 13 Maj 2017 20:31
    iDest
    Poziom 4  

    Zalogowałem się poprzez przeglądarkę internet exploler, wpisując adres IP rejestratora.
    Niestety, jest jeszcze gorzej. Totalny brak płynności, obraz się odświeża co 2-3 sekundy.
    Dlaczego? Co jest przyczyną?

    0
  • #4 13 Maj 2017 20:33
    sosarek

    Poziom 43  

    JAkie kamery masz do niego podpięte i w jakiej konfiguracji?

    0
  • #5 13 Maj 2017 20:44
    iDest
    Poziom 4  

    Podpiąłem tymczasowo monitor do rejestratora. Na monitorze wszystko działa jak najbardziej OK.

    Kamery mam DAHUA DH-HAC-HFW1200RP-VF (3 sztuki).

    Konfiguracja domyślna:
    Aplikacja mobilna dahua- po kilkudziesięciu sekundach zrywa połączenie

    0
  • #6 13 Maj 2017 21:44
    sosarek

    Poziom 43  

    Na extra strumieniu to samo?

    0
  • #7 13 Maj 2017 21:57
    iDest
    Poziom 4  

    sosarek napisał:
    Na extra strumieniu to samo?


    Extra strumień?
    Nie rozumiem... czyli gdzie?


    EDIT:
    Powiem tak.
    Problemy zaczynają się wtedy, kiedy tutaj ta wartość (kbps) jest zbyt mała.
    Aplikacja mobilna dahua- po kilkudziesięciu sekundach zrywa połączenie
    I z tego co zauwazyłem, to ta wartość nie jest stabilna. Alb rośnie, albo spada. Przy spadku obraz strasznie się zacina. Później na chwilę znowu wzrośnie i jest OK, a po chwili znowu spadek.

    Z czego to wynika?
    Kiepski internet czy jak? (choć w chwili obecnej to działa tylko na sieci lokalnej)

    Zrobiłem speedtest mojego łącza. Prędkość pobierania mam 7mb/s, a ping na poziomie 32ms więc nie jest źle.
    Dlaczego wiec skacze mi wartość kbps powodując przy tym zawieszanie obrazu? Czasami kbps spada do całkowitego zera na kilka sekund, po czym znowu rośnie.
    Z aplikacją na telefonie jest dokładnie tak samo.

    Edit:
    Tak to wygląda (2 minuty filmiku)


    Nawet po zmiejszeniu ilości klatek i jakości dzieje się tak samo.
    CO może być tego przyczyną?

    0
  • #8 14 Maj 2017 08:26
    fakerus
    Poziom 18  


    Extra strumień?
    Nie rozumiem... czyli gdzie?


    Ty "chopie" weź może skończ tą elektrykę i nie zadawaj durnych pytań o podstawy :D (wiem kosz) = konto zablokowane

    ps. sarkazm mój wynika z posiewu tematów na "forumie"; gdzie .... didaskalia zaraz bom napity i ...

    0
  • #9 14 Maj 2017 09:38
    iDest
    Poziom 4  

    Zarówno na strumieniu głównym, jak i extra to samo. SKacze prędkosć i zrywa połączenie

    0
  • #10 14 Maj 2017 10:26
    suworow
    Moderator Zabezpieczeń

    iDest napisał:
    Zrobiłem speedtest mojego łącza. Prędkość pobierania mam 7mb/s, a ping na poziomie 32ms więc nie jest źle.

    Po pierwsze to chyba zapomniał kolega o równie ważnym trzecim parametrze.
    iDest napisał:
    Zarówno na strumieniu głównym, jak i extra to samo.

    A jakie ustawienia tego strumienia extra?
    iDest napisał:
    Zalogowałem się poprzez przeglądarkę internet exploler, wpisując adres IP rejestratora.
    Rozumiem , że podając lokalny adres IP. Proszę wyrażać się precyzyjniej.
    Może problem leży po stronie sieci lokalnej. Jaki router, jak realizowane jest podłączenie rejestratora do sieci lokalnej.
    pozdrawiam

    0
  • #11 14 Maj 2017 19:20
    iDest
    Poziom 4  

    Witam.
    Wygrzebałem ze strychu starego routera, którego kiedyś używałem. Podłączyłem kabelkami i smiga aż miło. Obraz jest płynny, prędkość przesyłu stabilna, nic się nie zawiesza.
    Tak więc definitywnie coś jest nie tak z routerem, którego aktualnie używam. Jest to Pentagram Cerberus P6362.

    A więc co może być nie tak?
    Niestety nie znam się zbytnio na informatyce i sieciach komputerowych, więc prosiłbym o małą pomoc. Jakie ustawienia mam sprawdzić, gdzie mam szukać? Co może być nie tak?
    (a jak sobie nie poradzę, to trzeba będzie wezwać informatyka i tyle)

    0
  • #12 14 Maj 2017 19:35
    sosarek

    Poziom 43  

    iDest napisał:
    Pentagram Cerberus P6362.

    Poprzedni rooouter to?
    iDest napisał:
    Podłączyłem kabelkami i smiga aż miło

    To jak było połączone do tej pory?

    0
  • #13 14 Maj 2017 19:47
    iDest
    Poziom 4  

    sosarek napisał:
    iDest napisał:
    Pentagram Cerberus P6362.

    Poprzedni rooouter to?
    iDest napisał:
    Podłączyłem kabelkami i smiga aż miło

    To jak było połączone do tej pory?


    Rejestrator miałem podłączony kabelkiem z pentagramem, a laptopem łączyłem się przez WiFi. Ale że bardzo kiepsko to działało, to i laptopa podłączyłem kabelkiem do routera. Niestety, nic to nie dało


    ALe wygrzebałem ze strychu modem TP-LINK TD-8840T (który nie ma WiFi) więc połączyłem wszystko na kabelkach (tych samych, którymi wcześniej łączyłem się z Pentagramem) i wszystko śmiga aż miło.
    Tak więc ewidentnie jest to problem z routerem, którego aktualnie używam, czyli Pentagram Cerberus P6362.
    Pytanie więc jest takie, co może być z nim nie tak? Co sprawdzić? Gdzie szukać w ustawieniach?

    0
  • #14 14 Maj 2017 21:02
    sosarek

    Poziom 43  

    Powodów może być wiele, chociażby zapchany eter.

    0
  • #15 15 Maj 2017 16:45
    wexors
    Poziom 18  

    sosarek napisał:
    Powodów może być wiele, chociażby zapchany eter.


    bardziej bym stawiał na dziadowski router skoro nawet po kablu nie bardzo działało.


    zacząłbym od resetu do ustawień fabrycznych i wgrania aktualizacji

    0