Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stihl MS180 - odpala i gaśnie po sekundzie

puz219 16 May 2017 15:33 4341 3
  • #1
    puz219
    Level 12  
    Witam,

    Posiadam pilarkę Stihl MS180 - poddałem ja gruntownej renowacji, a mianowicie wymieniłem na nowy tłok i pierścienie, jak również obydwa łożyska i uszczelniacze na wale, do tego zamontowałem nowa cewkę i za pomocą zestawu naprawczego wymieniłem praktycznie całe bebechy gaźnika - poskładałem wszystko i podczas odpalania piła startuje i po sekundzie gaśnie, pomijając już fakt, że trzeba długo ciągnąc za starter by odpaliła - kręciłem śrubka do ustawiania obrotów na biegu jałowym, ale nie daje to żadnego rezultatu.

    Sprawdziłem iskrę, odpalałem bez filtra powietrza jak i bez tłumika, ale nic nie przynosi rezultatów.
    Zaznaczam też, że podczas składania piły wyczyściłem dobrze wszystkie elementy.

    Spotkał sie ktoś z taką sytuacją kiedykolwiek - co może być przyczyną, bo szczerze powiedziawszy ja już nie mam żadnego pomysłu na co zwrócić jeszcze uwagę
  • #2
    necavi
    Level 18  
    Może w baku robi się podciśnienie? Też tak miałem. Sprawdź.
  • #3
    puz219
    Level 12  
    Podcisnienia akurat nie bylo, ale metoda prob i bledow znalazlem winowajce, a okazal sie nim gaznik - kupilem zamiennik i pilarka odpala bez problemow.

    Swoja droga, to ciekawa sytuacja z tym oryginalnym gaznikiem (zama c1q - s57a) - rozebralem go, przedmuchalem kompresorem, wyczyscilme go preparatem do czyszczenia gaznikow oraz wymienilem w nim wszelakie czesci, ktore dalo sie wymontowac i po takim zabiegu nie podaje paliwa, to bardzo dziwne - ciekaw jedynie jestem czy to jakis defekt czy po prostu tak maja te gazniki ze maja dzialac okreslony czas a potem do wymiany
  • Helpful post
    #4
    hhep
    Level 9  
    Witam.Miałem podobną zabawę w Stihlu 025.Powodem jak się okazało było niewłaściwe uszczelnienie silnika.Na co była złożona piła?Silikon czerwony wysokotemperaturowy nie zdaje egzaminu,benzyna go rozpuszcza.Zastosuj pastę Dirko,do kupienia w motoryzacyjnym.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Może masz zbyt wysoko ustawioną blaszkę z zaworem iglicowym.Ma być na równo z obudową gaźnika...lub zgubiłeś sprężynkę spod tej blaszki.Jest tak mała że można nie zauważyć.Swoją drogą ja gaźniki Zamy cenię wyżej niż Walbro i Tillotsona.