Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stihl MS180 - odpala i gaśnie po sekundzie

puz219 16 May 2017 15:33 5421 3
  • #1
    puz219
    Level 12  
    Witam,

    Posiadam pilarkę Stihl MS180 - poddałem ja gruntownej renowacji, a mianowicie wymieniłem na nowy tłok i pierścienie, jak również obydwa łożyska i uszczelniacze na wale, do tego zamontowałem nowa cewkę i za pomocą zestawu naprawczego wymieniłem praktycznie całe bebechy gaźnika - poskładałem wszystko i podczas odpalania piła startuje i po sekundzie gaśnie, pomijając już fakt, że trzeba długo ciągnąc za starter by odpaliła - kręciłem śrubka do ustawiania obrotów na biegu jałowym, ale nie daje to żadnego rezultatu.

    Sprawdziłem iskrę, odpalałem bez filtra powietrza jak i bez tłumika, ale nic nie przynosi rezultatów.
    Zaznaczam też, że podczas składania piły wyczyściłem dobrze wszystkie elementy.

    Spotkał sie ktoś z taką sytuacją kiedykolwiek - co może być przyczyną, bo szczerze powiedziawszy ja już nie mam żadnego pomysłu na co zwrócić jeszcze uwagę
  • #2
    necavi
    Level 18  
    Może w baku robi się podciśnienie? Też tak miałem. Sprawdź.
  • #3
    puz219
    Level 12  
    Podcisnienia akurat nie bylo, ale metoda prob i bledow znalazlem winowajce, a okazal sie nim gaznik - kupilem zamiennik i pilarka odpala bez problemow.

    Swoja droga, to ciekawa sytuacja z tym oryginalnym gaznikiem (zama c1q - s57a) - rozebralem go, przedmuchalem kompresorem, wyczyscilme go preparatem do czyszczenia gaznikow oraz wymienilem w nim wszelakie czesci, ktore dalo sie wymontowac i po takim zabiegu nie podaje paliwa, to bardzo dziwne - ciekaw jedynie jestem czy to jakis defekt czy po prostu tak maja te gazniki ze maja dzialac okreslony czas a potem do wymiany
  • Helpful post
    #4
    hhep
    Level 10  
    Witam.Miałem podobną zabawę w Stihlu 025.Powodem jak się okazało było niewłaściwe uszczelnienie silnika.Na co była złożona piła?Silikon czerwony wysokotemperaturowy nie zdaje egzaminu,benzyna go rozpuszcza.Zastosuj pastę Dirko,do kupienia w motoryzacyjnym.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Może masz zbyt wysoko ustawioną blaszkę z zaworem iglicowym.Ma być na równo z obudową gaźnika...lub zgubiłeś sprężynkę spod tej blaszki.Jest tak mała że można nie zauważyć.Swoją drogą ja gaźniki Zamy cenię wyżej niż Walbro i Tillotsona.