Mam mały problem z turbiną w 1.4 tdi z 2000r. Z logów dynamicznych wygląda na niedoładowaną turbinę do około 2500.
Polo łapie notlaufa, po ponownym odpaleniu jest ok. Vag wywala błąd 17964 - czyli niedoładowanie.
Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania, sprawdziłem podciśnienia dla pewności wymieniłem wszystkie.
Sprawdziłem też zawór N75 i działa poprawnie.
Sprawdziłem też czy sztangi się nie przycinają i wygląda też że jest ok ( strzykawką pompując powietrze chodzi w całym zakresie)
Logi z grupy 11 wyglądają tak http://vaglog.pl/log-011_x4osf9.html
Czy może zapchany katalizator może dawać takie objawy
Podczas szukania przyczyn okazało się że łącznik elastyczny jest lekko dziurawy będę go wymieniał i zastanawiam się czy od razu nie wyciąć katalizatora.
Może ktoś miał podobne problemy albo będzie mi w stanie coś podpowiedzieć co można jeszcze sprawdzić żeby dojść przyczyny problemu.
Polo łapie notlaufa, po ponownym odpaleniu jest ok. Vag wywala błąd 17964 - czyli niedoładowanie.
Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania, sprawdziłem podciśnienia dla pewności wymieniłem wszystkie.
Sprawdziłem też zawór N75 i działa poprawnie.
Sprawdziłem też czy sztangi się nie przycinają i wygląda też że jest ok ( strzykawką pompując powietrze chodzi w całym zakresie)
Logi z grupy 11 wyglądają tak http://vaglog.pl/log-011_x4osf9.html
Czy może zapchany katalizator może dawać takie objawy
Podczas szukania przyczyn okazało się że łącznik elastyczny jest lekko dziurawy będę go wymieniał i zastanawiam się czy od razu nie wyciąć katalizatora.
Może ktoś miał podobne problemy albo będzie mi w stanie coś podpowiedzieć co można jeszcze sprawdzić żeby dojść przyczyny problemu.