Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zmywarka Electrolux ESL 67040R - błąd i20 przed końcem

fantomek 18 May 2017 23:44 14286 3
    fantomek
    Level 10  
    Postanowiłem się nie poddawać jako laik, stąd prośba o pomoc fachowców, co prawda już nie mam siły ale może z Waszą pomocą będę triumfować. Jakiś czas temu zmywarka co jakiś czas wyrzucała przodem pod drzwiczkami wodę. Od jakiegoś czasu jest cisza, jak dałem sody i zapuściłem gorący program.
    Cóż z tego, jak zaczął pojawiać się błąd I20 pod koniec programu i pikanie... Robiłem reset serwisowy, ale nic to nie dało. Poniżej zamieszczam zdjęcia, może w przyszłości komuś również się przyda z prośbą o małą lekcję - co to są za elementy opisane przeze mnie czerwonymi numerami na fotkach mojej zmywarki oraz podpowiedź co zrobić, aby ją reanimować (dodam jak na wstępie, że jestem laikiem. Na ostatnim zdjęciu widać, jak w tym plastikowym pojemniku jakby był brud chyba że taki kolor musi być, dziękuję serdecznie oraz gdzie i jak wygląda hydrostat jeśli nie ma go na fotkach, bo słyszałem, że często on jest winowajcą.
    Zamieszczam fotki:
    Zmywarka Electrolux ESL 67040R - błąd i20 przed końcem Zmywarka Electrolux ESL 67040R - błąd i20 przed końcem Zmywarka Electrolux ESL 67040R - błąd i20 przed końcem Zmywarka Electrolux ESL 67040R - błąd i20 przed końcem Zmywarka Electrolux ESL 67040R - błąd i20 przed końcem
  • Helpful post
    mrice
    Moderator of Home appliances
    W takim razie wpierw lekcja :)
    1. Filtr przeciwzakłuceniowy na zasilaniu sieciowym
    2. Pojemnik / dozownik soli
    3. rozdzielacz wody (na górne i dolne śmigło)
    4. miska myjąca (tam gdzie wkładasz filtr)
    5. Pompa spustowa
    6. Pompa myjąca
    7. to samo co 1
    8. nie widze numeru na foto
    9. elektrozawór chyba na komorze soli
    10. osłona wiązki elektrycznej idącej z dołu zmywarki do drzwi i modułu

Teraz o i20