Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Efekt gitarowy - zasada działania

20 Maj 2017 13:29 831 5
  • Poziom 1  
    Witam :)
    Jestem początkującym elektronikiem i chciałbym zrobić sobie efekt gitarowy. Znalazłem na googlach taki schemat ale nie do końca wiem jak on działa i do czego służą poszczególne elementy. Czy znalazłby się ktoś kto mógłby mi opisać zasadę działania tego schematu?
    Z góry dziekuję i pozdrawiam.

Efekt gitarowy - zasada działania
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Pierwszy tranzystor to stopień wejściowy, wzmacnia słaby sygnał z gitary. Sygnał przechodzi przez kond. 0.018uF gdzie wycinana jest składowa stała.
    Potem sygnał trafia na wzmacniacz operacyjny (w tym wypadku podwójny) - to te trójkąty.