Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wymiana grzejników w mieszkaniu

djelonek 20 Maj 2017 17:06 462 2
  • #1 20 Maj 2017 17:06
    djelonek
    Poziom 2  

Dzień dobry wszystkim.
    Od dłuższego czasu przeszukuję forum jednak nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi stąd post. Od razu podkreślam, że jestem laikiem, nie znam się na tych sprawach. Zakupiłem swoje pierwsze mieszkanie własnościowe (35 m2, 2/4 piętro, mieszkanie zewnętrzne, narożny pokój). Jestem w trakcie generalnego remontu i chcę również zmienić grzejniki.

Oto schemat mieszkania z zaznaczonymi źródłami ciepła
    wymiana grzejników w mieszkaniu

Blok jest świeżo po termomodernizacji. Taką odpowiedź dostałem na pismo w sprawie wymiany grzejników od wspólnoty:

"dotyczy: wyrażenia zgody na wymianę grzejników

W odpowiedzi na prośbę, pismo z dnia 10.04.2017, o wyrażenie zgody na wymianę grzejników w Pana mieszkaniu przy ul. XXXXXXX (dane mieszkania i wspólnoty) wyraziła zgodę na wymianę grzejników. Właściciel mieszkania zobowiązany jest:
    1. Wykonać planowany remont we własnym zakresie i własnym kosztem, bez możliwości roszczenia zwrotu kosztów wykonania w/w prac od Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości. Prace montażowe powinny być powierzone osobom posiadającym stosowne uprawnienia instalacyjne i energetyczne. Termin montażu zaworów grzejnikowych uzgodnić z Centrum Obsługi Wspólnot nr I przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 2017/2018
    2. Aktualnie zamówiona średnia moc cieplna w budynku dla pomieszczeń ogrzewanych kształtuje się na poziomie 102W/m2. Budynek poddany jest termomodernizacji a jego zapotrzebowanie na ciepło sieciowe po ukończeniu wszystkich prac ustalone zostało w audycie energetycznym w wysokości 46 W/m2.