Witam, chce kupić jakąś dobrą kose spalinową w cenie do 350zł
Jestem kompletnie zielony, motoryzacją, silnikami itd. nigdy się nie interesowałem.
Kosy które wyżej wymieniłem wybrałem spośród najpopularniejszych na allegro.
To wszystko co podałeś to wyroby koso-podobne z dalekich chin. Nowa porządna wykaszarka >2,5-3KM kosztuje od ~2500-3000PLN, 'średnio' dobra od ~1300-~2300PLN.
Za 300PLN to sobie kup kosę klasyczną, grabie i osełkę, będziesz miał większy pożytek...
Tam jest wyraźnie napisane co to za kosy i jakie są między nimi różnice ( żadne).
I Tobie, jako że jesteś laikiem odradzam zakup na aukcji internetowej.
Tam jest wyraźnie napisane co to za kosy i jakie są między nimi różnice ( żadne).
I Tobie, jako że jesteś laikiem odradzam zakup na aukcji internetowej.
Kupno kosy w sklepie będzie o wiele droższe. A kupowanie STIHL'a dla podkoszenia kilku drzewek i brzegu podjazdu, no nie wydaje mi się żeby było dobrym rozwiązaniem.
Jeżeli różnice pomiędzy tymi kosami są żadne to... nie wiem, obojętnie jaką brać ?
Z tych podanych to wszystko to samo, w różnych barwach, takie same kupisz w pobliskim markecie i będziesz miał serwis/gwarancję na miejscu, a uwierz, że będzie Ci to potrzebne...
W linku z postu 2 masz informację na temat jakości głowic, które się rozpadają po kliku godzinach...
Nie wiele może 50zł, a to co zaoszczędzisz i tak zaraz wydasz, bo zanim "nauczysz się tej maszyny" to nie raz przyda Ci się pomoc. W sklepie (nie markecie) taką pomoc uzyskasz za free, jeśli w nim kupiłeś. A tak będziesz bulił, a serwisy lokalne zacierają ręce, na takich klientów bo usterki w 90% są banalne ( dla kogoś kto wie co i jak), a 20zł trzeba będzie zapłacić, bo charytatywnie nikt Ci tego nie zrobi.
Cześć. Jak możesz to dołóż stówkę i kup STIHL FS38. Przy takim koszeniu jak piszesz wyżej posłuży Ci dłuuugie lata i nie będziesz miał problemów z serwisowaniem w razie czego.