Witam wszystkich.
Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi.
Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 .
Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy.
Komputer diagnostyczny podaje 0 ciśnienie przez pierwszych kilka sekund kręcenia , następnie jeden z garów przeskakuje tak jakby silnik chciał wystartować , ciśnienie skacze wtedy do 300 i tak juz zostaje.
Czy ktoś podpowie gdzie dalej szukać ?
Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi.
Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 .
Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy.
Komputer diagnostyczny podaje 0 ciśnienie przez pierwszych kilka sekund kręcenia , następnie jeden z garów przeskakuje tak jakby silnik chciał wystartować , ciśnienie skacze wtedy do 300 i tak juz zostaje.
Czy ktoś podpowie gdzie dalej szukać ?