Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf IV - odpięta wtyczka niedaleko silnika

25 Maj 2017 15:28 3033 21
  • Poziom 8  
    Witam. Jestem nowy w tych sprawach. Dzisiaj zauważyłem, że mam luźną wtyczkę. Dynda ona sobie pod rozrządem. Ostatnio nabijałem klimatyzację. Czy mogli mi to wtedy tam odpiąć? Za co ona odpowiada? Zdjęcia
    VW Golf IV - odpięta wtyczka niedaleko silnika VW Golf IV - odpięta wtyczka niedaleko silnika

Pierwsze zdjęcie to wtyczka, a drugie zdjęcie to wejście, gdzie by mogła ona pasować. Trochę w dół tam gdzie widać wyciek dynda ta wtyczka

Silnik 1.6 benzyna + lpg
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Czujnik ciśnienia pompy wspomagania. Zapnij na miejsce.
  • Poziom 8  
    czyli wpiąć to w miejsce na drugim rysunku?
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Tak i pisać poprawnie.
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    daras41 napisał:
    Czujnik ciśnienia pompy wspomagania. Zapnij na miejsce.

Wtyczka zapewne sama sie nie wypieła...usterka tego czujnika to falowanie obrotów silnika na biegu jałowem-powszechna usteka w AKL-u
  • Poziom 8  
    Wpiąłem wtyczkę na miejsce. Czujnik nie jest chyba uszkodzony, bo nie ma żadnego błędu w komputerze.