Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ECSYSTEM
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak zrobić podgląd monitoringu przez VPN?

26 Maj 2017 17:00 3315 7
  • Poziom 5  
    Witam wszystkich serdecznie,
    na początku chciałem uprzedzić, ze jestem totalnym laikiem w tej kwestii, więc bardzo proszę o wyrozumiałość :)

Sprawa wygląda następująco: posiadam w pracy prosty monitoring - kamera ip firmy BCS, podłączona do routera Huawei B315s (internet w sieci PLAY niestety), zapis na komputerze przy pomocy programu PC-NVR, podgląd obrazu przy pomocy programu smart PSS. Chciałbym to skonfigurować w ten sposób, żeby była możliwość podglądu obrazu z kamery z zewnątrz. Wiem, że w sieci Play nie ma takiej możliwości, więc wykupiłem w tym celu VPN na stronie vpnonline.pl. Ponieważ wspaniały router Huaweii, który posiadam nie ma możliwości skonfigurowania VPNa, muszę do tego celu użyć komputera - to też nie problem, ściągnąłem w tym celu program OpenVPN i tu dochodzimy do końca. Niestety dalej nie umiem sobie poradzić, żeby to skonfigurować. Będę bardzo wdzięczny za "łopatologiczną" instrukcję, co gdzie wpisać, gdyż jak pisałem na początku - jestem zielony w tych sprawach.

Z góry dziękuję bardzo wszystkim za pomoc :)
  • Sklep ECSYSTEM
  • Poziom 31  
    Witam
    moruss napisał:
    Będę bardzo wdzięczny za "łopatologiczną" instrukcję
    Proponuję zapoznać się z tymi informacjami:
    1. Instrukcja konfiguracji połączenia VPN https://www.vpnonline.pl/konfiguracja
    2. Własna sieć prywatna http://www.komputerswiat.pl/poradniki/sprzet/siec-domowa/2015/07/wlasna-siec-prywatna.aspx
    3. Jak skonfigurować połączenie VPN do sieci domowej/firmowej? http://www.computerworld.pl/porada/Jak-skonfi...nie-VPN-do-sieci-domowej-firmowej,158011.html
  • Sklep ECSYSTEM
  • Poziom 5