Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sterownik szyberdachu VW GolfIII

macrus 28 Lip 2005 18:58 1359 10
  • #1 28 Lip 2005 18:58
    macrus
    Poziom 17  

    Witam wszystkich mam pytanie odnośnie sterownika szyberdachu w VW tz jak on jest sterowany czy plusami czy minusami bo niestety nie wiem czy nie jest uszkodzony jeszcze przełącznik,a nie mam aktualnie dostępu do tego auta.

    0 10
  • #2 28 Lip 2005 21:26
    bryszard
    Poziom 15  

    Powiem w prost że mam golfa i praktycznie w żadnym nie dziła szyberdach to zostało nazwane niewypałem VW

    0
  • #3 28 Lip 2005 21:27
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 28 Lip 2005 22:09
    macrus
    Poziom 17  

    Koledzy a powiedzcie mi może coś więcej wiecie bo ja to akurat pierwszy zajmuję tą sprawą i jak tam są wyprowadzenia na silnik ponieważ on ma 2 pary styków i 2 prędkości.Jak ma być wyprowadzone sterowanie tym silnikiem.

    0
  • #5 29 Lip 2005 17:18
    macrus
    Poziom 17  

    Kontynuując temat mam jeszcze jedno pytanie czy często się psuje elektronika przy silniczku od szyberdachu czy raczej częściej dzieje się coś z przełącznikiem?
    A to dlatego że rozkręcając ten silniczek i sprawdzając płytkę która tam jest to wszystko jest OK a nie bardzo chce działać i mam 2 szt niby z takim samym objawem.Niestety nie mam dostępu do auta i dlatego sprawdzam tak na "sucho" z zasilacza.Czy on powinien ruszać tak wogóle czy też nie ?
    Może ktoś się orientuje w tej sprawie.

    0
  • #6 29 Lip 2005 17:45
    Spy_
    Poziom 13  

    Silniczek lubi padnąć, ale zmorą szyberdachów VW jest mechanizm, tam pekają te cięgna a używki bardzo ciężko dostać, a w ASO wołają koło 300 PLN :/

    0
  • #7 29 Lip 2005 18:03
    ankuch
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Spy_ napisał:
    Silniczek lubi padnąć, ale zmorą szyberdachów VW jest mechanizm, tam pekają te cięgna a używki bardzo ciężko dostać, a w ASO wołają koło 300 PLN :/


    Nie tyle cięgno, co samo okucie na końcu.
    Wykonane z duraluminium. Dorobiłem ze stali (dniówka dłubaniny) hula już 3 lata bez najmniejszej awarii.

    0
  • #8 29 Lip 2005 18:08
    macrus
    Poziom 17  

    Panowie tutaj nie chodzi mi tyle o mechanizm co o sam napęd czyli silnik z elektroniką.

    0
  • #9 29 Lip 2005 20:09
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 30 Lip 2005 09:38
    macrus
    Poziom 17  

    Czyli ogólnie elektronika nie pada częściej te przełączniki:?::idea:

    0
  • #11 10 Sie 2005 22:50
    macrus
    Poziom 17  

    A czy jest możliwe że padł silniczek bo pod obciążeniem nie chce działać jak jest zmontowany a tak niby chodzi.

    0
  Szukaj w 5mln produktów