Witam,
Mam Poloneza w wersji silnikowej 1.9GLD. Sprawa jest dosyć nietypowa, bo to MR'91 czyli tak zwany wąski, a co za tym idzie ma kwadratowe zegary starego typu świecące na zielono. W moim egzemplarzu zamiast obrotomierza jest zaślepka. Chciałbym dorobić obrotomierz, który w tej wersji pojawiał się bardzo rzadko i ciężko go kupić. Wydaje mi się, że obrotomierz z benzyniaka powinien podejść, tylko należało by go inaczej przeskalować. Zasada działania obu obrotomierzy jest chyba taka sama. Impulsy z alternatora albo czujnika położenia wału przychodzą na zegary, tam jest przetwornik częstotliwość/napięcie no i ustrój. Mogę się mylić. Jest mi ktoś w stanie coś doradzić?
Pozdrawiam, SM.
Mam Poloneza w wersji silnikowej 1.9GLD. Sprawa jest dosyć nietypowa, bo to MR'91 czyli tak zwany wąski, a co za tym idzie ma kwadratowe zegary starego typu świecące na zielono. W moim egzemplarzu zamiast obrotomierza jest zaślepka. Chciałbym dorobić obrotomierz, który w tej wersji pojawiał się bardzo rzadko i ciężko go kupić. Wydaje mi się, że obrotomierz z benzyniaka powinien podejść, tylko należało by go inaczej przeskalować. Zasada działania obu obrotomierzy jest chyba taka sama. Impulsy z alternatora albo czujnika położenia wału przychodzą na zegary, tam jest przetwornik częstotliwość/napięcie no i ustrój. Mogę się mylić. Jest mi ktoś w stanie coś doradzić?
Pozdrawiam, SM.