Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Fabia 1.9 TDI, 2001r - kontrolka wspomgania

30 May 2017 13:48 657 6
  • Level 6  
    Szukałem na youtube filmików, na których będzie widać, kiedy kontrolka wspomagania gaśnie. Z kilku filmików mogę wywnioskować, że po kilku sekundach od włączenia zapłonu. U mnie gaśnie dopiero jak odpale silnik. Z czym to się wiąże?

    Pytam, bo mam problem ze wspomaganiem - pompa pracuje dosyć głośno - słychać ją na postoju, a mocniej przy kręceniu kierownicą i to nie tylko w skrajnych położeniach. Mam wrażenie, że wspomaganie działa też ciut gorzej niż kiedyś.

    Oprócz tego VAG wypluwa mi błąd:

    01598 - drive battery voltage 07-10 - signal too low - intermittent
  • Level 18  
    Poziom płynu od wspomagania prawidłowy?
  • Level 6  
    Tak, nalany do kreski MAX
  • Level 19  
    Jachuw90 wrote:
    01598 - drive battery voltage 07-10 - signal too low - intermitten

    Zasilanie pompy do sprawdzenia.pozdr.
  • Level 32  
    Ja w Fabii 1.4 MPI miałem podobnie zimą pomogło naładowanie akumulatora...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jachuw90 wrote:
    U mnie gaśnie dopiero jak odpale silnik
    U mnie też gaśnie jak odpalę silnik.
  • Level 6  
    U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że:

    "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania pojazdu i jego elementów peryferyjnych. Obejmuje to także sprawdzenie napięcia ładowania. Jeżeli jest ono zbyt niskie (poniżej 13 V), zwiększa się pobór prądu przez układ kierowniczy, co może powodować hałasy słyszalne wewnątrz pojazdu. Ponadto, na samym początku należy sprawdzić i wykluczyć wpływ stanu, poziomu i temperatury oleju hydraulicznego na działanie układu"
  • Level 18  
    Najlepiej podłącz miernik pod klemy, następnie kręć kierownicą i sprawdź jak bardzo napięcie będzie spadać.