Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektrolux ESF2450W Daily4Two - zapchany zbiornik, zmywarka wylewa wodę

Awagukot 30 Maj 2017 13:57 1527 6
  • #1 30 Maj 2017 13:57
    Awagukot
    Poziom 2  

Witam,

Na wstępie przepraszam za mało fachowy język ale jestem kompletnym laikiem.

W naszej wiekowej już zmywarce Elektrolux Energy Saver - Daily 4 Two - EFS 2450W występuje następująca usterka:

Podczas programu włącza się tryb awaryjny tzn zmywarka cały czas próbuje wypompować wodę, której nie ma w samej zmywarce, ale jest w dnie zmywarki-blaszanej obudowy/niecki na której stoi - pływak ze styropianu się unosi na tafli wody i pompa cały czas próbuje zassać wodę. Gdyby przechylić zmywarkę woda wylewa się na podłogę.

Jakieś 2 lata temu mieliśmy podobną sytuacje, wtedy przyjechał fachowiec wyczyścił jakiś zapchany pojemnik tłuszczem i innymi resztkami i wszystko wróciło do normy. Zmywarka nie jest już na gwarancji i wolałbym samodzielnie spróbować ją naprawić bo jak sądzę kwestią jest oczyszczenie wspomnianego pojemnika - które przedstawia zdjęcie. Problem w tym, że nie wiem jak się do niego dostać, po odkręceniu wszystkich widocznych śrubek pojemnik dalej jest przytwierdzony do obudowy. Zatem za nic nie wiem jak się dostać do części gdzie zebrany jest ten brunaty płyn. Może ktoś ma patent jak to zrobić.
    Elektrolux ESF2450W Daily4Two - zapchany zbiornik, zmywarka wylewa wodę

Pozdrawiam serdecznie.

0 6
  • #2 30 Maj 2017 15:09
    zielinskii
    Poziom 14  

Witam włącz ja rozebraną tak byś widział spód i szukaj wpierw wycieku

2
  • #3 31 Maj 2017 13:12
    Awagukot
    Poziom 2  

Witam,

woda wycieka przez otwór/rurkę na pływakiem - widać ją na zdjęciu.

1
  • #4 31 Maj 2017 23:42
    zielinskii
    Poziom 14  

W środku w zmywarce na dole jest taki korek. Odkręć to i pod spodem jest jeszcze 1. Wtedy wyciągniesz pojemnik na sól.

2
  • Pomocny post