Witam, po "małych" przejściach z nieszczelną klimatyzacją odkryłem takie coś:
Pytania do osób zajmujących się na co dzień klimą:
1. Czy zielony nalot na parowniku = jego nieszczelność?
2. Parownik jakiej firmy wybrać? Może być NISSENS?
3. Czy podczas wymiany parownika wymienić przy okazji nagrzewnicę?
4. Czy parownik przed montażem trzeba umyć z "warstwy ochronnej" tak jak robi się to z nagrzewnicą, żeby podczas jazdy nie było później dziwnych zapachów?
Jeżeli macie jakieś sugestie co do wymiany to chętnie się z nimi zapoznam.
Pozdrawiam




Pytania do osób zajmujących się na co dzień klimą:
1. Czy zielony nalot na parowniku = jego nieszczelność?
2. Parownik jakiej firmy wybrać? Może być NISSENS?
3. Czy podczas wymiany parownika wymienić przy okazji nagrzewnicę?
4. Czy parownik przed montażem trzeba umyć z "warstwy ochronnej" tak jak robi się to z nagrzewnicą, żeby podczas jazdy nie było później dziwnych zapachów?
Jeżeli macie jakieś sugestie co do wymiany to chętnie się z nimi zapoznam.
Pozdrawiam