Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] wykonanie resetera / zaprogramowanie chipa zliczającego drukarki

scb 02 Cze 2017 10:30 2142 19
  • #1 02 Cze 2017 10:30
    scb
    Poziom 9  

Witam,
    Poszukuję osoby która zrobi mi reset jak w temacie lub ZAPROGRAMUJE nowe chipy - zrobi je na nowo lub nauczy mnie je programować. Nie znam się dokładnie na tej kwestii, więc proszę mi nie wrzucać ogłoszenia do kosza (!!!) i chce każda kwestie dogadać z zainteresowanymi. Posiadam kilka zużytych chipów jak i nowe, więc podeślę zainteresowanym. Drukarka jest niestandardowa wiec nie podaje modelu i producenta, ale jest zbudowana na bazie EPSONA, tak więc używa zmodyfikowanych chipów od konkretnego modelu (dlatego też nie ma resetera na rynku).
    Pozdrawiam i czekam na pytania.

1. czas realizacji zlecenia oraz wysokość budżetu przewidzianego na jego wykonanie: do uzgodnienia
    2. Zapłata: przelew, PayPal, do uzgodnienia. Rodzaj umowy: do uzgodnienia
    3. kontakt - PW, email, komentarz pod ogłoszeniem.

Temat automatycznie zamknięty, aby kontaktować się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
  • #2 02 Cze 2017 12:33
    marnowak
    Poziom 13  

Prosze o jasny opis problemu, bo post chaotycznie/ niezrozumiale napisany.

Jaki ma pan problem i co chce osiagnac?

• #3 03 Cze 2017 00:00
    scb
    Poziom 9