Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Polo - Ładowanie akumulatora prostownikiem

Radq124 02 Cze 2017 15:14 660 7
  • #1 02 Cze 2017 15:14
    Radq124
    Poziom 2  

Witam,
    mój akumulator niestety padł, muszę go naładować. Ważna sprawa jest taka, że akumulator jest rozładowany kompletnie do 0.
    Jako, że w tych sprawach jestem KOMPLETNIE zielony chciałbym się Was zapytać jak mój akumulator za pomocą prostownika naładować chodzi mi o czas. Prostownik jest chyba jeszcze produkcji CCCP, niestety nie mam innego. Zdjęcia zamieszczam poniżej, możecie mi powiedzieć który "pstryczek" na prostowniku ustawić i jak długo ładować, co oznacza ten wskaźnik amperów po lewej stronie i kiedy odłączyć prostownik od akumulatora w razie gdyby miało dojść do uszkodzenia akumulatora?
    Dzięki z góry, jeżeli dział jest zły proszę moderatora o przeniesienie/usunięcie tematu ;)

Spoiler:
    Volkswagen Polo - Ładowanie akumulatora prostownikiem Volkswagen Polo - Ładowanie akumulatora prostownikiem

0 7
  • #2 02 Cze 2017 15:43
    rafbid
    Poziom 32  

Prostownik ustaw na 60 Ah podłącz zgodnie z biegunowością czyli plus do plusa i minus do minusa. Przy tak mocnym rozładowaniu wepnij w szereg żarówkę do ograniczenia prądu jakie masz pod ręką?

0
  • #3 02 Cze 2017 15:46
    sanfran
    Poziom 36  

Czy bateria długo była w takim stanie?
    W jaki sposób się rozładowała?
    Czy nie była narażona na upadek lub była założona w samochodzie podczas kolizji/wypadku?
    Jeśli bateria jest rozładowana do zera, to najprawdopodobniej jest uszkodzona.

0
  • #4 02 Cze 2017 15:50
    Xantix
    Poziom 40  

Radq124 napisał:
    Ważna sprawa jest taka, że akumulator jest rozładowany kompletnie do 0.

Do zera wolt? Jeśli tal to można domniemywać, że to trup już jest.

Radq124 napisał: