Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki program CAD do projektowania 3D?

francus11 04 Jun 2017 17:15 4791 7
    francus11
    Level 5  
    Cześć. Jestem hobbystą elektronikiem i czasami do jakiś projektów potrzebne mi są jakieś obudowy. Znudziło mi sie wycinanie otworów w jakiś plastikowych pudłach i wpadłem na pomysł na zaprojektowanie jakiejś obudowy i zlecenie stworzenia niej. Wiem, że nie jest to tanie, ale z niektórych moich projektów korzystam na co dzień, więc przydałoby się, żeby ładnie wyglądały. Problem w tym, że nie znam się na profesjonalnym
    modelowaniu 3D do druku ani nie znam żadnych programów do tego(kiedyś się bawiłem w Blenderze ale on nie nadaje się do tego, raczej tworzenie obiektów do np gier). Same programy kosztują po kilka tys, ale one są typowo do zastosowań profesjonalnych. Zna ktoś jakieś darmowe, znośne cenowo dla zwykłego śmiertelnika lub jakieś wersje próbne jakiegoś programu. Proszę, żeby był w miarę prosty w obsłudze a nie jakiś openSCAD, który obsługuje się pisząc jakiś kod.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Computer Controls
    idepopizze
    Level 33