Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN TGX 2010rok - Czujnik przyspeszeń bocznych KNORR

tnowosad 05 Cze 2017 17:04 678 10
  • #1 05 Cze 2017 17:04
    tnowosad
    Poziom 5  

    Poszukuję informacji na temat czujnika przyspieszeń bocznych YRS - KNORR w Manie w EBS 5 full. Na desce świeci usterka EPS , w komputerach nie ma żadnych błędów Dzieje się tak po wymianie tego modułu. Czy jest jakaś specjalna procedura rozruchowa, czy trzeba na coś zwrócić szczególną uwagę? Jazda powyżej 40km/h nic nie daje.
    Pozdr...

    0 10
  • #2 05 Cze 2017 17:07
    kisiol
    Poziom 19  

    Czasami nie trzeba programować.

    0
  • #3 05 Cze 2017 17:10
    tnowosad
    Poziom 5  

    świeci się cały czas błąd na desce ! -

    0
  • #4 05 Cze 2017 17:13
    kisiol
    Poziom 19  

    Mam na myśli dodanie modułu systemowo za pomocą man cats

    0
  • #5 05 Cze 2017 19:50
    tnowosad
    Poziom 5  

    tzn. próbować man catsem dodać moduł i powinno zgasić błędy z deski?

    0
  • #6 05 Cze 2017 19:54
    kisiol
    Poziom 19  

    Podłącz man cats i będziesz wszystko wiedział.

    0
  • #7 05 Cze 2017 20:00
    tnowosad
    Poziom 5  

    podłączany mancats knorr i inne i porażka, albo jest błąd kalibracji i system widzi usterkę modułu, albo jest jakaś procedura restartu systemu ESP o której nie wiem. Nie wykluczam też usterki samego modułu ponieważ zakładam nowe używane.

    0
  • #8 05 Cze 2017 22:56
    kisiol
    Poziom 19  

    To już musisz być pewien samego modułu. Tak to do niczego nie dojdziesz. Jeśli jest jakaś procedura ,To zapewne man cats ja wykonasz.

    Dodano po 2 [godziny] 48 [minuty]:

    Jeszcze jedna rada wymotuj bezpieczniki od ebs wszystkie. I włóż je z powrotem. Miałem podobnie z daf ebs na czerwono , błędów brak. Wyjęcie bezpieczników na moment pomogło. Nie zaszkodzi spróbować. Bo piszesz że błędów brak.

    0
  • #9 05 Cze 2017 23:15
    klika60
    Poziom 15  

    W tym przypadku trzeba przeprowadzić kalibrację, ustawić kierownicę na wprost i jazda do przodu po prostym odcinku drogi

    0
  • #10 06 Cze 2017 13:21
    svavecone
    Poziom 25  

    Przeprowadzic kalibracje czujnika "YAW ", byc pewnym wskazan z czujnika polozenia kierownicy .....i jazda minimum 3 kilometry.

    0
  • #11 06 Cze 2017 16:31
    kakibara
    Poziom 28  

    Tak jak koledzy radza ode mnie nie poddawaj sie nie raz trzeba przeprowadzic 2 czy 3 razy kalibracje. Do tego jezeli podlaczysz komputer sprawdz czujnik skretu - jaki jest kat musi byc jak najblizszy 0- ru gdy masz proste kola- jezeli przeprowadzisz prawidlowo procedure kalibracji i dalej beda problemy mozliwe ze jest uszkodzony sensor w kierownicy .

    0