Witam Serdecznie,
jeżeli pomyliłem działy Serdecznie przepraszam i proszę o przeniesienie.
Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a muszę kupić termę do swojego nowego mieszkania.
+Dlatego chciałem zapytać jaką termę gazową wybrać do mieszkania w bloku?
+Zastanawiam się jaką różnicą są otwarte i zamknięte komory spalania?
+ Na co zwracać uwagę podczas wyboru?
+Czy moc np. 20 kW będzie wystarczająca dla mieszkania? (czyli kabina prysznicowa plus kran kuchenny w tym samym czasie.)
Dodam tylko, że mieszkanie jest w trakcie gruntownego remontu i nie wiem jak będzie z ciągiem. Blok to 10-cio piętrowiec a mieszkanie znajduje się na 1-szym piętrze.
Priorytetem jest dla mnie bezpieczeństwo, dlatego chciałbym tylko coś co ma dużo zabezpieczeń i czujników.
Takie modele sobie wytypowałem na początek:
-TERMET TERMAQ ELECTRONIC G-19-02
(www.termet.com.pl/produkt/termaq-electronic-g-19-02/26)
-TERMET AQUA COMFORT TURBO GT-19-03
(www.termet.com.pl/produkt/aqua-comfort-turbo-gt-19-03/28)
- JUNKERS WT 14 AM1
(www.junkers.pl/produkty/przygotowanie-cwu/gazowe-podgrzewacze-przeplywowe/wt-14-am1.html)
jeżeli pomyliłem działy Serdecznie przepraszam i proszę o przeniesienie.
Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a muszę kupić termę do swojego nowego mieszkania.
+Dlatego chciałem zapytać jaką termę gazową wybrać do mieszkania w bloku?
+Zastanawiam się jaką różnicą są otwarte i zamknięte komory spalania?
+ Na co zwracać uwagę podczas wyboru?
+Czy moc np. 20 kW będzie wystarczająca dla mieszkania? (czyli kabina prysznicowa plus kran kuchenny w tym samym czasie.)
Dodam tylko, że mieszkanie jest w trakcie gruntownego remontu i nie wiem jak będzie z ciągiem. Blok to 10-cio piętrowiec a mieszkanie znajduje się na 1-szym piętrze.
Priorytetem jest dla mnie bezpieczeństwo, dlatego chciałbym tylko coś co ma dużo zabezpieczeń i czujników.
Takie modele sobie wytypowałem na początek:
-TERMET TERMAQ ELECTRONIC G-19-02
(www.termet.com.pl/produkt/termaq-electronic-g-19-02/26)