Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką termę gazową wybrać do mieszkania w bloku?

spoxx2006 05 Cze 2017 19:11 3084 52
  • #1 05 Cze 2017 19:11
    spoxx2006
    Poziom 15  

Witam Serdecznie,
    jeżeli pomyliłem działy Serdecznie przepraszam i proszę o przeniesienie.
    Jestem kompletnie zielony w tym temacie, a muszę kupić termę do swojego nowego mieszkania.
    +Dlatego chciałem zapytać jaką termę gazową wybrać do mieszkania w bloku?
    +Zastanawiam się jaką różnicą są otwarte i zamknięte komory spalania?
    + Na co zwracać uwagę podczas wyboru?
    +Czy moc np. 20 kW będzie wystarczająca dla mieszkania? (czyli kabina prysznicowa plus kran kuchenny w tym samym czasie.)
    Dodam tylko, że mieszkanie jest w trakcie gruntownego remontu i nie wiem jak będzie z ciągiem. Blok to 10-cio piętrowiec a mieszkanie znajduje się na 1-szym piętrze.
    Priorytetem jest dla mnie bezpieczeństwo, dlatego chciałbym tylko coś co ma dużo zabezpieczeń i czujników.
    Takie modele sobie wytypowałem na początek:
    -TERMET TERMAQ ELECTRONIC G-19-02
    (www.termet.com.pl/produkt/termaq-electronic-g-19-02/26)
    -TERMET AQUA COMFORT TURBO GT-19-03
    (www.termet.com.pl/produkt/aqua-comfort-turbo-gt-19-03/28)
    - JUNKERS WT 14 AM1
    (www.junkers.pl/produkty/przygotowanie-cwu/gazowe-podgrzewacze-przeplywowe/wt-14-am1.html)

0 29
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 05 Cze 2017 21:23
    mrx2000
    Poziom 15  

Nie siedzę w branży, ale mam Termet G-19-02 i jestem szczęśliwym posiadaczem.
    Piecyk nigdy nie zawiódł, grzeje jak burza, a ma 8 lat.
    Oczywiście co rok sam przepłukuję nagrzewnicę i palenisko, czyszczę iskrownik i elektrodę jonizacyjną, jestem dość nadgorliwy ;)
    Baterie starczają na 1,5 - 2 lata (ujęcie jedno-łazienka).
    Troszeczkę mogliby dopracować obudowę, ale to szczegół.