Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prośba o sprawdzenie logów FRST

testie 09 Cze 2017 12:35 303 2
  • #1 09 Cze 2017 12:35
    testie
    Poziom 4  

    Bardzo proszę o sprawdzenie logów FRST. Mam problem z pochodzącym od procesu taskeng.exe oknem CMD, które pojawia się co jakiś czas na bardzo krótki okres. Obawiam się, że może to być wirus.

    0 2
  • Pomocny post
    #2 09 Cze 2017 12:44
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Wykonaj Fixlist.txt dla FRST:
    Task: {0FBFC330-A812-4768-ADCC-85790A6BF8B1} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeBackgroundTaskHandlerRegistration => C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\officebackgroundtaskhandler.exe [2017-06-08] ()
    Task: {19E0EDDE-F831-47DE-9ACB-58E565342C7E} - System32\Tasks\{03B3CCFB-5D9B-422D-AAB7-CECFA3AC409E} => C:\Users\Ralph\Desktop\dsj210\DSJ.EXE
    Task: {1D2C4526-F196-44BF-B569-719D28186C2E} - System32\Tasks\{C5897FC7-4D90-4163-9D25-CCF8A49B4E2C} => C:\Users\Ralph\Desktop\dsj210\DSJ.EXE
    Task: {1E829361-6BB3-4081-A2F9-45AE074F65CA} - System32\Tasks\Microsoft\Office\OfficeBackgroundTaskHandlerLogon => C:\Program Files\Microsoft Office\root\Office16\officebackgroundtaskhandler.exe [2017-06-08] ()
    Task: {4A0C179B-D2F8-4B3B-810F-C508C66DDBBB} - System32\Tasks\{9E5C42C2-23DB-4C3B-858C-56F8E342C360} => pcalua.exe -a C:\Users\Ralph\Desktop\JavaUninstallTool.exe -d C:\Users\Ralph\Desktop
    Task: {79CA58CD-728E-49AA-A8C5-D5CFD7A11EF2} - System32\Tasks\{E2FB0658-A336-4EBD-AD05-DF603D17F748} => C:\Users\Ralph\Desktop\dsj210\DSJ.EXE
    Task: {839717EF-5D26-49B7-9F89-FC00619C45B1} - System32\Tasks\{89454E71-47C6-416E-B26D-955E08466F22} => C:\Users\Ralph\Desktop\dsj210\DSJ.EXE
    Task: {CD515294-6070-4396-A8E5-7BC945A18903} - System32\Tasks\{A2735B61-3F28-458B-8177-AFE3F870FCFD} => pcalua.exe -a "D:\Downloads\Lost Grimoires_Stolen Kingdom_Multi.exe" -d D:\Downloads
    HKU\S-1-5-21-2392656727-3839450526-104151937-1000\...\MountPoints2: G - G:\OInstall.exe
    HKU\S-1-5-21-2392656727-3839450526-104151937-1000\...\MountPoints2: {41161878-dd2a-11e5-be06-2047473f3988} - I:\LaunchU3.exe -a
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ SkyDrivePro1 (ErrorConflict)] -> {8BA85C75-763B-4103-94EB-9470F12FE0F7} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ SkyDrivePro2 (SyncInProgress)] -> {CD55129A-B1A1-438E-A425-CEBC7DC684EE} => -> Brak pliku
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ SkyDrivePro3 (InSync)] -> {E768CD3B-BDDC-436D-9C13-E1B39CA257B1} => -> Brak pliku

    0
  • #3 09 Cze 2017 14:25
    testie
    Poziom 4  

    Bardzo dziękuję za pomoc. Wydaje się, że problemy ustąpiły.

    0