Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T535) - Nie uruchamia się tablet, jak diagnozować ?

Bergell 09 Cze 2017 22:51 1473 4
  • #1 09 Cze 2017 22:51
    Bergell
    Poziom 2  

Witam, (nie znam się dobrze na elektronice dlatego potrzebuje wsparcia)
    dostałem cegłę Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T535) żeby zajrzeć do środka i sprawdzić czy można to jeszcze postawić na nogi.
    Nie w pełni znam okoliczności w jakich przestał funkcjonować. Jedyna relacja do jakiej dotarłem to został pozostawiony na ładowarce (jak co noc) i rano już nie wstał.
    Nie bardzo się na tym znam więc prośba o pomoc w diagnostyce czy problemem jest bateria, ekran czy coś na płycie głównej.
    Próby odpalenia HardResetu też nic nie dają bo nie ma żadnej reakcji.
    Objawy:
    Przy próbie uruchomienia nic się nie dzieje (żadnej reakcji ekranu, żadnej wibracji ani podświetlenia przycisków pod ekranem)
    Próbowałem ładować na różnych ładowarkach (w tym fabrycznej) też bez efektu.
    Wskazania miernika:
    Napięcie baterii odłączona bateria od płyty - 3,86V
    Napięcie na płycie odłączona bateria od płyty + zasilanie (ładowarka 5V 2.3A) - wartości od 4,06V do 4,35V (skacze)
    Podłączona bateria do płyty bez zasilania (mierzone na połączeniu baterii z płytą) - 3,86V
    Podłączona bateria do płyty + zasilanie (ładowarka 5V 2.3A) (mierzone na połączeniu baterii z płytą - przy włączeniu zasilania wartość podnosi się do 3,94V
    żadne z wartości nie zmienia się przy próbie włączenia urządzenia
    żaden z elementów na płycie się nie grzeje nadmiernie,
    czytając podobne przypadki myślałem że to bateria ale chyba napięcie na baterii jest wystarczające,
    zmiana wartość przy włączeniu zasilania wyklucza chyba też taśmę od gniazda microUSB do płyty głównej
    nie jestem pewien czy to ekran padł (pytanie jak mogę to zweryfikować)