Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Skoda Fabia 1,4 16V 75 KM - gdy zgaśnie na gazie nie chce zapalić

grzesiek 49a 11 Cze 2017 11:59 1365 19
  • Skoda Fabia 1,4 16V 75 KM - gdy zgaśnie na gazie nie chce zapalić

    #1
    Poziom 6  

    Witam
    Skoda Fabia 1,4 16V 75 KM, gaz sekwencja. Gdy zgaśnie na gazie np. przy ruszaniu nie chce ponownie odpalić, tak samo na zimnym jak i ciepłym silniku, gdy zgaszę go sam problemu nie ma, na benzynie jest ok. wymiana parownika nic nie zmieniła, listwa również nowa.
    Jakie mogą być przyczyny.
    Proszę o pomoc, pozdrawiam.

    0 19
  • #5
    Poziom 37  

    Odczyt RPM z czujnika wałka to może pomoże. Diego to mega szit wynalazek często w VW potrafi szarpać i jest to wina sterownika :-D

    0
  • #6
    Poziom 6  

    obroty były 400 zmienione na 600 przełączanie 0 na 0,2 nic się nie zmieniło, po zduszeniu silnika wyskakuje błąd: benzyna pełne otwarcie wtrysków ,RPM nie jestem pewien ale 650 zawsze miał niskie na benzynie również

    0
  • #7
    Poziom 37  

    A plus po zapłonie skąd masz wzięty ?

    0
  • #8
    Poziom 6  

    nie wiem ,
    jak mogę to sprawdzić ?

    0
  • #9
    Poziom 37  

    Pomiar napiecia tj kiedy zanika lub po druciku do punktu podpięcia. Lub na wyczycie z podpietym lapsem. Diego robilem i zaden nie zalewal za to inne mial problemy.

    0
  • #10
    Poziom 6  

    nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V

    0
  • #11
    Poziom 37  

    Ma być jeden stały z aku drugi po zaplonie. Zobacz czy jest ok.

    0
  • #12
    Poziom 6  

    zgadza się jeden jest na stałe drugi po włączeniu zapłonu

    0
  • #13
    Poziom 37  

    Z czego bierze info o rpm?

    0
  • #14
    Poziom 6  

    bez podłączenia do komputera raczej tego nie sprawdzę ,
    mechanik nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje wszystkie wskazania wg .niego są prawidłowe .
    Jeżeli trzeba to podjadę do mechanika o co jeszcze powinienem spytać

    0
  • #15
    Poziom 37  

    Zmien mechanika na kumatego gazownika.

    0
  • #16
    Poziom 6  

    szukam kogoś , jak wyjaśnię problem to napiszę

    0
  • #17
    Poziom 29  

    Nie wiem która wersja softu ale zobacz czy nie masz ustawienia powroty na benzynę przy warunkach......
    Tam jest ustawienie minimalnych obrotów i ustaw na 400 obrotów jeżeli nie pomoże ustaw 500i zobacz

    0
  • #18
    Poziom 7  

    Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz to miejsce żeby sie sterownik nie "zaświecił". Kontrolka lub multimetrem sprawdź gdzie na wtyczce cewki zapłonowej pojawia sie 12V gdyż włączysz zapłon. Najlepiej żeby nie zanikał w Trację kręcenia rozrusznika. I było wy swietnie gdyby zanikał w chwili wyłączenia autka. Może tez podłączyć pod kostkę stacyjki. Na ogół miedzy innymi W grupie VW trzeba czasem w tych samych modelach raz jest tak a raz tak. Są dwa uda albo sie uda albo nie uda. Żadna filozofia. Jak znajdziesz czas to odezwij sie czy przydał mój wpis;) P. S. Diego nie jest złe;)

    0
  • #19
    Poziom 37  

    A wiesz kolego jakiego ma buga że uważasz go za dobry sterownik? Przeczytałem inny post i nie mam nic do ciebie ale podaj bug i przyjemność strojenia w trudnym aucie a wtedy zmienie zdanie.
    Ps. Ich rdt nie potrafił mi pomóc - pomogła moja wiedza, upór i zaangażowanie.

    0
  • #20
    Poziom 6  

    jednak uszkodzony sterownik gazu

    0