Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Boxer III 3.0 - Błą p0091 p0092

12 Cze 2017 19:43 4626 7
  • Poziom 13  
    Witam mam problem z Peugeotem Boxerem III 3.0 HDI 2011 rok.
    Problem polega na tym że auto podczas jazdy gaśnie.
    Teraz opiszę długą drogę jaką przeszedłem z autem, auto trafiło do mojego warsztatu z powodu gaśnięcia podczas jazdy podpiąłem komputer (kts) i pokazał błąd P0091 przerwa lub zwarcie do masy, P0092 przerwa lub zwarcie do plusa, na początek wyjąłem wiązkę przewodów silnika było parę przetarć kabli więc polutowałem założyłem rurki termokurczliwe wszystkie przewody sprawdziłem miernikiem na przewodność itd., kasowanie błędów i jazda próbna i znowu auto gaśnie i te same błędy decyzja zawór cr koszt 450 wymiana kasowanie błędów jazda próbna i znów auto gaśnie podpinam kompa znów te same błędy P0091 P0092 ale opis inny Obwód wysokociśnieniowy paliwa wartość za mała następny pomysł pompka w zbiorniku wymieniona, oczywiście filtr paliwa też i dalej to samo, więc kolejny zawór cr kolejny nowy, dalej to samo, czujnik ciśnienia na listwie, nadal to samo, sterownik silnika rozebrany sprawdzony pod względem elektroniki wszystko było ok a problem dalej ten sam , przelewy na wtryskach sprawdzone korekty na kompie ok., po półtorej tygodnia miałem dość i auto trafiło do serwisu diagnoza pompa wtryskowa, wymienili ją w serwisie na nową i wszystko było ok przez 2 dni. I znów to samo - telefon do serwisu i panowie stwierdzili że pozostaje kwestia wtrysków. No więc zabrałem się za wymianę wtrysków ale oczywiście śruby w głowicy się pourywały a wtryski wyszły w kawałkach bo były tak zapieczone, skończyło się na zdjęciu głowicy, regeneracji jej, wymianie kpl. rozrządu wymianie wtryskiwaczy na nowe ze sklepu, jazda próbna i nadal auto gaśnie głównie powyżej 3 tyś obr, podpiąłem kompa i znów p0091 p0092 przerwa lub zwarcie do plus masy, następny zawór cr i znów p0091 p0092 obwód wysokociśnieniowy paliwa wartość za mała. Podczas jazdy próbnej na parametrach bierzących nagle auto szarpnęło i zgasło a w parametrach ciśnienie paliwa zaczęło spadać ale tak jak bym odjął gazu a nie od razu do zera. Ja już mam dość tego auta a ono nadal gaśnie, więc jeżeli macie jakiś pomysł to proszę o ratunek!!!!!!!!!!!!!!!
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 19  
    Sprawdź czy podczas jazdy nie gubi się zasilanie pompy w zbiorniku paliwa - żarówkę na kablu równolegle podłącz do pompy .

    Sprawdź tą pompę , U mnie w HDI-ku pękał się wąż od pompy w środku w zbiorniku .
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 13  
    Mam taki sam problem tylko z Fiatem DOBLO 1,6 JTD 2011. Filtr wymieniony,wtryski spr,zawór na pompie podmieniony nowy,zbiornik czysty,najpierw błąd P0091 za chwilę P0092.
  • Sklep HeluKabelSklep HeluKabel
  • Poziom 19  
    Pracuje pompa w zbiorniku wtedy jak silnik gaśnie ?
  • Poziom 13  
    Witam po weekendzie.
    Dalej walczymy,po zgaśnięciu silnika pompka elektryczna pracuje,tak że prąd nie zanika.
  • Moderator Samochody
    Temat ciągle powtarzający się. Przecież tam się po prostu wiązka sypie na silniku.
  • Poziom 13  
    Na razie P0092 ogarnięty pozostał P0091.
  • Poziom 13  
    Peugeot ogarnięty przyczyną była pompa cr zregenerowana w dieseltechnika z Lublina (nie polecam tej firmy) o reklamacji można zapomnieć twierdzili że w pompie były opiłki które uszkodziły pompę ( tylko dziwne że po 1 dniu od założenia pompy po ich regeneracji auto dalej świrowało i gasło)