Witam
Mam następujący problem. Modernizuje łódkę jacht z silnikiem Renault 42km. Pojemność 1.5diesel. Podłączałem wskaźnik temperatury wody(chłodzenie). Czujnik jest wkręcony w głowicę, w stosunku do masy ma opór 180 ohm gdy jest rozgrzany. Wskaźnik ma opór między masą a sterowaniem 208 ohmów. Podłącza się do niego 3 przewody:
1. masa
2. +12V
3.Sterowanie z czujnika
Bez względu na to czy czujnik jest zimny czy rozgrzany wskaźnik pokazuje zawsze 130st. C.
Słyszałem że trzeba zastosować jakiś opornik aby wysterować sygnał czy orientujecie się jaki?
Na próbę stosowałem 220 ohmów, wtedy wskaźnik zatrzymał się na 80st. przy zimnym silniku.
Czy może wymienić cały zestaw?
Dzięki za poradę.
pozdrawiam
Mam następujący problem. Modernizuje łódkę jacht z silnikiem Renault 42km. Pojemność 1.5diesel. Podłączałem wskaźnik temperatury wody(chłodzenie). Czujnik jest wkręcony w głowicę, w stosunku do masy ma opór 180 ohm gdy jest rozgrzany. Wskaźnik ma opór między masą a sterowaniem 208 ohmów. Podłącza się do niego 3 przewody:
1. masa
2. +12V
3.Sterowanie z czujnika
Bez względu na to czy czujnik jest zimny czy rozgrzany wskaźnik pokazuje zawsze 130st. C.
Słyszałem że trzeba zastosować jakiś opornik aby wysterować sygnał czy orientujecie się jaki?
Na próbę stosowałem 220 ohmów, wtedy wskaźnik zatrzymał się na 80st. przy zimnym silniku.
Czy może wymienić cały zestaw?
Dzięki za poradę.
pozdrawiam