witam kolegów, mam problem z CR, test przelewowy pokazał ,że wszystkie wtryski dają tę samą wartość przelewowa , jak powiedział mechanik z uwagi na zawyżona wartość przelewu wszystkie wtryski są do wymiany.
Objawy silnika-start bez problemu silnik pracuje bardzo ładnie na wolnych obrotach, gdy temperatura sięga 80 stopni zaczyna falować prędkość obrotowa w nieznacznym stopniu potem drgania starty i przerywania ale chodzi dalej wtedy kiedy się zatnie wyswietla się na moment pomarańczowy silniczek po przygazówce gaśnie, obroty spadają znów się zapala i gaśnie ten błąd silnika, na komputerze nie można uchwycic żadnego błędu , samochód to Freelander TD4/bmw/ AUT
Temat wydzieliłem [T5]
Objawy silnika-start bez problemu silnik pracuje bardzo ładnie na wolnych obrotach, gdy temperatura sięga 80 stopni zaczyna falować prędkość obrotowa w nieznacznym stopniu potem drgania starty i przerywania ale chodzi dalej wtedy kiedy się zatnie wyswietla się na moment pomarańczowy silniczek po przygazówce gaśnie, obroty spadają znów się zapala i gaśnie ten błąd silnika, na komputerze nie można uchwycic żadnego błędu , samochód to Freelander TD4/bmw/ AUT
Temat wydzieliłem [T5]