Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SmartGPS SG730 - Odblokowanie? Ostateczne rozwiązanie kwestii masy niedomówień?

HONDA1969 14 Cze 2017 20:44 2775 3
  • #1 14 Cze 2017 20:44
    HONDA1969
    Poziom 11  

Witam, jestem posiadaczem nawigacji SmartGPS sg730. Chcę ją odblokować... Przeczytałem połowę tego forum i nie znalazłem nic konkretnego. Albo ktoś pisze a to wejdź w ścieżkę (nie mówiąc jaką) i tam zmień to czy tamto. Udało mi się odblokować 3 nawigacje jako iż jestem kierowcą i ten sprzęt mi jest potrzebny ale z tą naprawdę się gubię. Wiem że trzeba zainstalować Mort Script o którym wszyscy wspominają i opisują. Wszędzie jest opisane jakiego pliku szukać gdzie wrzucić. Tylko problem z tym że w 10 tematach jest coś innego co tak czy siak w końcowej fazie nie działa. Jest tu to upierdliwe menu które chciałbym zmienić na jakieś które obsłuży 2 mapy bo w tym moge tylko jedną i które da się zamknąć ale nie mam pjecia jak bo wygląda na wbudowane w system... Pomijając że zapłaciłem za licencję do automapy połowę pieniędzy które wydałem na nawigacje to jeszcze menu nie umożliwia korzystania z 2 map, a dostanie sie do explorera graniczy z cudem bo pliki mają inne nazwy niż ludzie opisują. Może mi ktoś udzielić pomocy jak laikowi? Wystarczy gdzie czego szukać i jak to rozpoznać :(
    Uprzejmie proszę.

0 3
  • #2 17 Cze 2017 09:31
    japycz321
    Poziom 25  

HONDA1969 napisał:
    Albo ktoś pisze a to wejdź w ścieżkę (nie mówiąc jaką) i tam zmień to czy tamto.

Kolego, jeśli ktoś pisze to co wyżej to oczekujesz od niego że będzie wiedział gdzie Ty masz mapę lub panel?
    HONDA1969 napisał:
    Wiem że trzeba zainstalować Mort Script o którym wszyscy wspominają i opisują. Wszędzie jest opisane jakiego pliku szukać gdzie wrzucić. Tylko problem z tym że w 10 tematach jest coś innego co tak czy siak w końcowej fazie nie działa.