Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Audi A3 2.0TDI nie odpala

sulof1601 17 Jun 2017 15:25 5226 5
  • #1
    sulof1601
    Level 26  
    Witam serdecznie.Jak w temacie Audi A3 2.0TDI kod silnika BKD po zgaszeniu nie odpala.Sprawdzona pompka w zbiorniku,pompa wstępnego zasilania wymieniona w sterowniku brak błędów,czujnik położenia wału sprawny.Dziwną sytuacją jest iż po odłączeniu np wtyczki od pompowtrysku nie wywala błędu.Zamówiłem drugi sterownik niestety od razu zrobiłem kopię i auto dalej nie odpala.Pytanie do zaawansowanych w temacie czy jest możliwość wysypania mapy?..........Sterownik 03G 906 016 FF. Z góry dziękuję za sugestie.

    Dodano po 11 [minuty]:

    Zapomniałem dodać iż wszystkie napięcia na sterowniku się zgadzają poza jednym,według Auto daty na pinie A31 i A32 po przekręceniu na zapłon powinno być 11-14V a u mnie jest 2,34V są to piny zasilania pompowtrysków.



    Dodano po 15 [godziny] 27 [minuty]:

    A może ktoś ma i mógłby podzielić się wsadem do tego sterownika?

    Dodano po 5 [godziny] 37 [minuty]:

    Sprawdziłem opory na pompowtryskach i na wszystkich jest 0,6ohma czyli ok,brakuje tylko zasilania prądowego na wtryskach.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    tomasz0703
    Level 25  
    Nie patrz tylko na błędy, zobacz co widać w blokach pomiarowych, czy nie masz kresek albo brak jakichkolwiek parametrów .
  • #3
    sulof1601
    Level 26  
    Dziękuję za zainteresowanie bo już traciłem nadzieję.Sprawdzałem dane na rozruszniku i tak;brak wartości dawki paliwa,brak korekcji wtrysków,status zaworu wtryskiwacza na wszystkich stałe 128.Pozostałe parametry są widoczne czyli przepływka ,czujniki temperatury,czujnik wału i wałka.
  • #4
    jurekk55
    Level 36  
    Czas sprawdzić rozrząd , kąt początku wtrysku
  • #5
    sulof1601
    Level 26  
    Witaj trudno się z Tobą nie zgodzić bo klijentka mówiła że podczas jazdy coś stuknęło ale niby dojechała do celu bez problemu i po zgaszeniu już go nie uruchomiła.Kąt wtrysku wynosi 5stopni.Brak błędu braku synchronizacji wału z wałkiem ale rozrząd jutro sprawdzę.

    Dodano po 14 [godziny] 28 [minuty]:

    Sprawdziłem rozrząd i jest ok.Wychodzę z założenia że jednak wina tkwi po stronie sterownika,skoro najważniejsze rzeczy są poprawnie ustawione i widoczne a nie mam zasilania prądowego wtrysków to musi być z nim coś nie tak tylko co?.....Statusy w immo wszystko na tak,łączność magistrali can wszystkich modułów ok.Raczej bez wsadu do tego sterownika nie ruszę do przodu.

    Dodano po 2 [godziny] 22 [minuty]:

    W bloku pomiarowym nr 18 mam wszędzie 128 a w bloku 23 same 0,0 przy kręceniu rozrusznikiem nic się nie zmienia.

    Dodano po 8 [godziny] 21 [minuty]:

    Zauważyłem że chip Bosch 30460 po włączeniu zapłonu na starym sterowniku rozgrzewa się do bardzo wysokiej temperatury i może to on uszkodził w jakiś sposób wsad?Na tym drugim sterowniku temperatura chipa jest znikoma tylko że wsad jest ze starego stera.Jak myślicie ma to związek?.....Zamówiłem kolejny ster o tych samych numerach tylko że jego kopiował nie będę tylko go spróbuję dopisać.
  • #6
    sulof1601
    Level 26  
    Witam serdecznie i dziękuję wszystkim którzy próbowali mi pomóc.Dzisiaj przyszedł mi drugi sterownik,usunąłem immo i silnik pracuje aż miło.Zamykam temat.