Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proste zdalne sterowanie - pytania początkującego

30 Lip 2005 13:15 2484 3
  • Poziom 11  
    Witam, posiadam zdalnie sterowany samochodzik (:D) firmy Nikko i chciałbym go przerobić na przerobić na zdalnie sterowane włączniki chwilowe.
    Autko posiada proste sterowanie: przód, tył, lewo prawo. Pilot RC jest na 8A977P a samo autko na 8A978P. Co muszę dorobić lub przerobić, aby wszystko funkcjonowało po mojej myśli? A może bardziej opłaca się zrobić taki kontroler od początku?

Dodam że jestem początkujący w tej dziedzinie. Proszę o wyrozumiałość i konkretną pomoc. Serdecznie pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    NeuroPL napisał:
    Witam, posiadam zdalnie sterowany samochodzik (:D) firmy Nikko i chciałbym go przerobić na przerobić na zdalnie sterowane włączniki chwilowe.

A co te włączniki chwilowe miały by włączać?
    Powiem Ci że też chciałem sobie takie coś zrobić. Ale doszedłem do wniosku że za dużo z tym jest zabawy i zrezygnowałem.
    Jeśli zrobisz taki włącznik chwilowy to jak będziesz trzymał tą wajchę np "w górę" to będzie świecić a jak puścisz to przestanie świecić. O to Ci chodzi? Jeśli chciałbyś aby świeciło ciągle to musiałbyś zrobić lub kupić jakiś układ, który odbierze ten impuls elektryczny i załączy to coś np żarówkę lub diodę.
    Ja jak próbowałem takie coś zrobić to podłączyłem zamiast silniczków diodę i jak trzymałem to świeciła a jak puściłem to nie świeciła:D
    Miłego konstruowania.
    Człowiek uczy się na błędach. Jak Ci nie wyjdzie to kombinuj.

Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    musiałbyś mieć dwa piloty: jeden do sterowania pojazdem drugi do włączania świateł
  • Poziom 21  
    Witam