Witam.
Pacjentem jest krecik z 2.0 TDI CR.
Samochód potrzebny na co dzień, kody czytane ELM327, VCDSa nie mam, a podjechać do znajomego też nie ma kiedy.
Po dłuższym postoju zapala w trybie awaryjnym z pominięciem czujników w obwodzie B. Podejrzewałem czujnik położenia wału G28, ale to raczej nie on jest przyczyną. W trakcie występowania błędu nie rejestruje błędów czujników zasilanych z obwodu B (nie rejestruje zdjęcia wtyczki z czujnika).
Podejrzewam wiązkę lub ECU. Po pewnym czasie, nie wiem czy w skutek manipulowania wiązką, błąd ustępuje, prawidłowo reaguje na odpięcie wtyczki z czujnika, z odpiętym czujnikiem położenia wału nie odpala wcale. Prosiłbym o podanie dokładnych warunków wystąpienia P0651.
Edit. problem z napięciem zasilania 5V, wygląda na zwarcie do masy, poczekam na ponowne wystąpienie zwarcia, łatwiej będzie znaleźć uszkodzenie...
Pacjentem jest krecik z 2.0 TDI CR.
Samochód potrzebny na co dzień, kody czytane ELM327, VCDSa nie mam, a podjechać do znajomego też nie ma kiedy.
Po dłuższym postoju zapala w trybie awaryjnym z pominięciem czujników w obwodzie B. Podejrzewałem czujnik położenia wału G28, ale to raczej nie on jest przyczyną. W trakcie występowania błędu nie rejestruje błędów czujników zasilanych z obwodu B (nie rejestruje zdjęcia wtyczki z czujnika).
Podejrzewam wiązkę lub ECU. Po pewnym czasie, nie wiem czy w skutek manipulowania wiązką, błąd ustępuje, prawidłowo reaguje na odpięcie wtyczki z czujnika, z odpiętym czujnikiem położenia wału nie odpala wcale. Prosiłbym o podanie dokładnych warunków wystąpienia P0651.
Edit. problem z napięciem zasilania 5V, wygląda na zwarcie do masy, poczekam na ponowne wystąpienie zwarcia, łatwiej będzie znaleźć uszkodzenie...