Witam, mam taki problem, otóż w moim Kawasaki klr 600 tłok uderzył o zawór, motocykl momentalnie stracił kompresje, miał przejechane 250 km, z silnika nie wydobywały się żadne stukoty itp. chodził i zbierał się bardzo żwawo. Podczas ostatniej przejażdżki na chwile zatrzymałem się i dodałem gazu do tzw "odciny" i wtedy tłok uderzył o zawory wydechowe chwile pochodził, nie trzymał wolnych obrotów zgasł i już nie dało go się zapalić. Jaka może być przyczyna? Zużyty łańcuch rozrządu? Rozrząd był ustawiony dobrze (strzałki do poziomu z głowicą), chociaż nie jest idealnie ale 1 ząbek w tą czy w tą to za dużo. Motocykl miał robiony szlif cylindra + tłok wossner i ten tłok różni się wysokością o jakieś 1,5 - 2 mm jest wyższy od oryginału, może to jest przyczyną? Zawory już zdemontowałem i zamówiłem nowe.
Motocykl : Kawasaki klr 600 94r.
Motocykl : Kawasaki klr 600 94r.