Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 190D cos ze skrzynia nie tak

20 Cze 2017 07:10 327 4
  • Poziom 4  
    Witam.Od 2 dni w moim MB 190 cos chrobocze w skrzyni jak sie jedzie do przodu(na każdym biegu).Szarpie lewarkiem dzwiek jak by tarły o siebie kamienie.Na wstecznym jest wszysko ok.Przy jezdzie na luzie chrobotanie nie ustaje.Jakies pomysly co to moze byc?
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Łożysko od wałka ataku się rozlatuje .

    Dodano po 4 [minuty]:

    Jak jedziesz do tyłu to się inaczej zęby do różniczki dolegają ( tak go przyciąga ) i nie hałasuje wtedy skrzynia .
  • Poziom 4  
    Jest to mozliwe bo czuc jak by tam cos luznego bylo.Jutro sie za to mechanicy zabieraja wiec dam znac.Dzieki

    Dodano po 1 [minuty]:

    Myslisz ze przez wal przenosi drganie na skrzynie?
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    " Myslisz ze przez wal przenosi drganie na skrzynie?"

    To by gubił olej ze silnika , a w tarczy sprzęgłowej są sprężyny .
  • Poziom 4  
    Chodziło o wał napędowy.

    Dodano po 42 [minuty]:

    Usterka zdiagnozowana.Tłumik drgan skretnych sie posypal.100zl.i po zabiegu.Dzieki za podpowiedzi