Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Passat B5 - Woda pod dywanikiem pasazera - cieknaca klima

23 Cze 2017 19:48 4599 5
  • Poziom 12  
    Witam. Dzisiaj zauważylem, że w moim pasku rocznik 2000, cieknie wodq pod dywanik pasazera. Po zdemontowaniu schowka okazalo sie ze woda leci z takiej gąbeczki, ktora jest na plastikowym kanale klimaatyzacji. Czy ktos wie jak usunac ta usterke? Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
  • Poziom 25  
    Witam. Na dole w środkowej obudowie tam gdzie siedzi nagrzewnica powinien być odpływ wody skroplonej z klimatyzacji,sprzwdż czy nie jest zatkany lub zagięty przewód.
  • Poziom 9  
    Wykręć całą obudowę filtra kabinowego bo w tym modelu tamtedy leci na dywanik pasażera. Jesli uszczelka bedzie sparciała i spękana to wymień na nowa i po klopocie. Ja założyłem taka miękka uszczelke do okien z tworzywa. Kupuje sie to na metry.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Daj jakieś zdjecie bo jak widać nie wiadomo o co chodzi.
    Moim zdaniem leci z klimatyzacji jak dobrze zrozumiałem wiec do sprawdzenia odpływ. Jest to tzw lejek, ma on małą średnicę na wylocie i może być zapchany. Zdemontować go (chyba trzymał sie w trzech miejscach) i wyczyścić lub zastąpić kawałkiem węża.
    Uwaga przy demontażu aby nie urwać końcówki wchodzącej w lejek.
  • Poziom 1  
    Witam
    Pewnie już sobie poradziłeś z problemem ale dopiszę swoje pięć groszy gdyż ostatnie dwa dni spędziłem nad rozwiązaniem tego problemu w moim passku. Cały problem z wodą nie leży w zapchanym lejku, lecz w uszczelce pomiędzy lejkiem a komorą silnika. Uszczelnienie to jest zakończone zamknięciem , w postaci klapki ,która nie wiem ku czemu służy. To jest to wąskie gardło które najczęściej się zamula. Podejrzewam , że nieświadomie pasażer wierzgając zbyt mocno nogami może wypchnąć delikatnie uszczelkę, która opierając się o wygłuszenie powoduje zamknięcie całości, wówczas podnosi się poziom wody do momentu przelania się przez połączenie z plastikami parownika. Załączam zdjęcia tej uszczelki z obu stron. Powodzenia Volkswagen Passat B5 - Woda pod dywanikiem pasazera - cieknaca klima

    Dodano po 3 [minuty]:

    Rozpoczynam dopiero na elektrodzie , oto drugie zdjęcie

    Volkswagen Passat B5 - Woda pod dywanikiem pasazera - cieknaca klima
  • Poziom 12  
    Dzięki za pomoc. Problem jednak tkwił w zapchanym kanale odprowadzającym wodę pod samochód.
    Zamykam