Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Insignia 2.0 131 PS Silnik A20DTH.- Niskie ciśnienie oleju wyłącz silnik

kada77 24 Cze 2017 09:45 2970 59
  • #1 24 Cze 2017 09:45
    kada77
    Poziom 6  

Witam wszystkich.
    Mam problem z moją insignią. Od jakiegoś czasu pojawia mi się rano komunikat Niskie ciśnienie oleju wyłącz silnik. Pół roku temu zatarł mi się silnik panewki poszły. Przy podobnym komunikacie. Kupiłem nowy po regeneracji.Teraz podobny problem. Wymieniłem już tę uszczelkę między smokiem i był spokój przez tydzień i znowu mnie dopadło. Mógł by ktoś coś doradzić? Bo już ręce opadają.
    Pozdrawiam i dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

• #3 24 Cze 2017 10:30
    kada77
    Poziom 6  

Na poniedziałek jestem umówiony u kumpla mechanika. Zostawię mu ją na noc i z rana ją sprawdzi. Gadał mi że musi pomiar zrobić z podnośnika.
    Dziękuję za podpowiedź.
    Ale dziwi mnie to że po wymianie silnika i przejechaniu 17tys. takie cyrki.
    Dodam jeszcze że po wymianie silnika i przejechaniu 2 tys. km, jak mi zalecił sprzedający silnik, wymieniono olej.
    Był to warunek gwarancji, w filtrze były opiłki metalu.

• #4 24 Cze 2017 16:05
    hak-2
    Poziom 11  

Gratuluję gościom regeneracji , jak masz gwarancję to zaprowadz im auto.

• #5 24 Cze 2017 16:47
    kada77
    Poziom 6  

Właśnie już przepadła gwarancja.

Dodano po 4 [minuty]:

Jeszcze w poniedziałek sprawdzi mi mechanik te ciśnienie na zimnym motorze.
    Może to ta pompa jednak.
    Aż mi coś się robi na samą myśl żebym musiał zaś parę tysi wywalić na nowy silnik.

• #6 24 Cze 2017 17:07
    hak-2
    Poziom 11  

Na zimnym może być ok. ważne aby ciśnienie na gorącym silniku zmieściło w dolnej granicy.

• #7 24 Cze 2017 17:10
    kada77
    Poziom 6