Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik BRIGGS&STRATTON 375 - szczelina pomiędzy cewką a kołem zamachowym.

mooglie 24 Cze 2017 19:22 1374 8
  • #1 24 Cze 2017 19:22
    mooglie
    Poziom 8  

    Witam. Postanowiłem sam naprawić kosiarkę spalinową i okazało się iż padła cewka zapłonowa. Cewkę zapłonową kupiłem i zamontowałem ale jest jeden problem! Nie wiem jaką przerwę ustawić między cewką, a magnetem (magnetem?) Proszę o radę.

    0 8
  • #2 24 Cze 2017 19:57
    Rycho T
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Ustaw około 0.4 mm

    2
  • #3 24 Cze 2017 22:11
    mooglie
    Poziom 8  

    filmik był ok! ale uczyłem się innego języka. może jakaś inna podpowiedz?

    Dodano po 34 [sekundy]:

    nie za mała będzie przerwa 0,4 mm

    0
  • #4 25 Cze 2017 01:07
    Krzys55
    Poziom 20  

    0.4 ustawia się na świecy. To zdecydowanie mało.

    0
  • #5 25 Cze 2017 10:45
    Rycho T
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Krzys55 napisał:
    0.4 ustawia się na świecy. To zdecydowanie mało.


    Jak mało, to ustaw centymetr i będzie dobrze. Zrobisz jak zechcesz.

    0
  • #6 25 Cze 2017 10:49
    kortyleski
    Poziom 41  

    Przerwa jak najmniejsza byle by koło nie ocierało o nabiegunniki.

    0
  • Pomocny post
    #8 25 Cze 2017 11:02
    Rycho T
    VIP Zasłużony dla elektroda

    W tych silnikach, zależnie od numeru, ustawia się szczelinę na 0.06 - 0.14 cala, czyli 0.15 - 0.35 mm. Nie słuchaj bzdur, że to zbyt mała odległość.

    0
  • #9 28 Cze 2017 19:22
    mooglie
    Poziom 8  

    Chciałbym podziękować dla Rycho T. Podane wymiary były bardzo przydatne, najlepszy wymiar szczeliny między kołem magnetyczny, a cewką to 0,23 mm. Silnik pracuje bezbłędnie.
    Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam. "mooglie"

    1