Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Szkolenia SEP
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór KKZ technik mechatronik czy technik elektryk

25 Cze 2017 14:01 2388 10
  • Poziom 9  
    Witam
    Proszę o opinie i porady dotyczące wyboru szkoły do kursu na technika elektryka lub mechatronika. Jestem inżynierem robót sanitarnych, ale chce zwiększyć swoją wiedzę z zakresu automatyki i elektryki. Interesują mnie układy sterowania pomp, wentylatorów, central wentylacyjnych opartych na dedykowanych sterownikach, sterownikach PLC i falownikach, budowa silników elektrycznych, dobór elementów szaf sterowniczych, programowanie plc, komunikacja z bms. Koniecznie chce się nauczyć czytać dokumentacje szaf sterowniczych oraz diagnozować usterki. Mam dylemat czy wybrać kurs na elektyka czy mechatronika, jednak bardziej skłania mnie mechatronik.
    Proszę o radę, którą szkołę wybrać w Warszawie lub Łodzi, ze względu na to, że wynosi przeważnie 200 zł/miesięczni. znalazłem 6.
    1. http://nowoczesnaszkola.edu.pl/index.php/pl/kierunki - w Łodzi, wydaje mi się, że jest bezpłatna, muszę to potwierdzić.
    2. http://www.skk.pl/warszawa-skk/kwalifikacyjne-kursy-zawodowe/3261-technik-mechatronik#form
    3. http://www.futura.edu.pl/pl/kwalifikacyjne-kursy-zawodowe
    4. https://atutszkola.pl/oferta/kursy-i-szkoleni...walifikacyjne-i-zawodowe/technik-mechatronik/
    5. http://www.nova.edu.pl/oferta/kwalifikacyjne_kursy_zawodowe/technik_mechatronik
    6. http://blue.edu.pl/oferta/kwalifikacyjne_kursy_zawodowe
    Czy ktoś zna wymienione przeze mnie szkoły, bądź może polecić inne sprawdzone szkoły w Warszawie ?
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
  • Szkolenia SEP
  • Poziom 23  
    Witaj!
    Wybór należy do Ciebie w zależności od zamiłowania do danej dziedziny.