Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mid 128 Psid 45 fmi 14 Renault Magnum 480dxi błąd usterka

26 Cze 2017 16:58 6663 37
  • Poziom 9  
    Witam
    Wyskoczył mi błąd mid 128 psie 45 fmi14 workschop stop odcielo moc samochodu. Proszę o rozszyfrowanie tego błędu oraz mała podpowiedź co zrobić i od czego się zabrać.
  • Poziom 9  
    Wtryskiwacz sprawny oraz umyty dokładnie błąd dalej występuje. Jakieś pomysły co działać dalej. Filtry oraz cała instalacja sprawdzona
  • Poziom 9  
    Witam błędu jak wyżej już nie wyskoczył drugi raz Ale pojawiły się nowe błędy już nie mam pojęcia co jej dolega.
    Nowe błędy
    Mid 128 psid 90 fmi 1
    Mid 128 psid 98 fmi 1
    Mid 128 psid 101 fmi7
  • Poziom 34  
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1790143.html
    MID 128, PSID 98, FMI 1 - błąd dotyczy systemu doładowania powietrza (sprawdzić szczelność dolotu, czujnik i jego wiązka, turbina).
    Mid 128 psid 101 fmi 7 zawór sterujący chłodzenia i powrotu AdBlue, zatkany przewód powrotny lub wadliwy/nieodpowiedni zawór.
  • Poziom 9  
    Witam błąd dalej występuje mid 128 sid 32 fmi 7

    Dodano po 6 [minuty]:

    Oraz mis 128 pid 102 fmi 0
  • Poziom 26  
    Pierwszy i drugi błąd wskazuje na źle działający zawór VTG Turbo Wastegate. Pierwszy to zacinanie się zaworu a drugi wskazanie zaworu. Oczywiście to teoria w praktyce bywa że przycinać się może turbina lub problem z powietrzem zasilania zaworu. Nieszczelność przewodu sterującego turbiną oraz zły pomiar czujnika doładowania.
  • Poziom 9  
    Witam
    Pojawiły mi się błędy mid 185 psid 1 fmi 5 mid 185 sid 251 proszę o rozszyfrowanie
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    mid 128 psid 90 fmi 1
    Wydajność układu scr
    -zacinający wtrysk
    -niskie stężenie mocznika
    mid 128 psid 91 fmi1
    Wydajność turbo
    -sprawdź szczelność interculera
    -sprawdź przeciwciśnienie spalin
    mid 128 psid 101
    Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue
    -wymień zawór CCV F00BH40277
    MID 128 pid 102 fmi 0
    Ciśnienie doładowania
    -Nadmierne ciśnienie doładowania
    mid 128 sid 32
    chodzi o zawór sterowaniem turbo i przepustnicy spalin

    Dodano po 11 [minuty]:

    Problem występuje z zaworem
    - VTG Turbo Wastegate
    - zawór CCV
    - katalizator

    Dodano po 9 [minuty]:

    mid 185 psid 1 fmi 5 mid 185 sid 251
    Elektronika osuszacza powietrza sprawdź zasilanie wymień elektronikę (zaprogramuj numer vin)

    Dodano po 36 [sekundy]:

    mid 185 psid 1 fmi 5 mid 185 sid 251
    Elektronika osuszacza powietrza sprawdź zasilanie wymień elektronikę (zaprogramuj numer vin)

    Dodano po 1 [minuty]:

    Napisz co było z tym Adblue
  • Poziom 9  
    Witam wyskoczył mi nastepny błąd brakuje nieparzystych biegów MID 130 Psid 23 FMI 11.
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Problem z półbiegiem w skrzyni. Wybierak do wyjęcia.
    Kontrola synchronizatora, widełek, uszczelnienia, czujnika, wałka.
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z apm w dxi zawór jest po pełnej regeneracji. Mid 185 Sid 251 fmi 1
  • Poziom 19  
    Kolego po kodzie wnioskuje że masz problem z zasilaniem sterownika APM. Sprawdź bezpieczniki jeśli są ok to pomierz napięcia zasilające na sterowniku APM. Jeśli są ok to sterownik do wymiany jeśli brak napięcia to problem w wiązce elektrycznej pod kabiną tam najczęściej łamią się przewody ;) . Najprawdopodobniej przy tym kodzie błędu z APM leci powietrze dołem brak możliwości osiągnięcia odpowiedniego ciśnienia w układzie :)
  • Poziom 9  
    Tak jak pisałem zawór po regeneracji czyli zawór sprawny i nie miał błędów w sterowniku. Jeżeli nie było by zasilania to by auto nie odpaliło ponieważ by nie miał połączenia z can.
  • Poziom 19  
    Jesteś w błędzie, niektóre DXI przy odpiętej wtyczce normalnie odpalają a nie które owszem nie odpalają......
    "niskie napięcie między stykami 3 lub 1 a stykiem masowym 4 , możliwe zwarcie między przewodami " więc miernik do ręki :)
  • Poziom 9  
    Jeżeli tak to w poniedziałek będę szukał w instalacji tak jak pisałeś że pod kabiną kable się przełamują miałem przypadek z tym tylko wtedy hamulce naczepy mi odjelo. Więc przegrzebac trzeba wioskę.
  • Poziom 19  
    Najpierw włącz zapłon i sprawdź sobie na podpiętej wtyczce napięcia. Pin 1 i 3 to zasilania a 4 masa. Bardzo częsta usterka jak APM niedomaga.
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z renault magnum wyskoczył mi bląd Mid 136 Sid 7 FMI 2
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    Kod usterki
    Mid 136 Sid 7 Modulator osi 1, lewa strona
    Uwaga! W wypadku usterki modulatora, jednostka sterująca wyłącza jego zasilanie. Przy hamowaniu oraz przy
    uruchamianiu silnika jednostka sterująca wysyła impuls napięciowy celem sprawdzenia działania modulatorów.
    FMI 2
    Warunki wygenerowania kodu usterki:
    Brak lub niepełnosprawna komunikacja między modulatorem i jednostką sterującą EBS.
    Możliwa przyczyna:
    Zakłócenia elektromagnetyczne.
    Uszkodzone przewody elektryczne lub złącza.
    Usterka modulatora.
    Usterka jednostki sterującej EBS.
    Reakcja jednostki sterującej:
    Funkcja EBS zostaje całkowicie wyłączona.
    Zauważalne objawy zewnętrzne:
    Lampka ostrzegawcza ABS.
    Czerwona lampka stopu.

    Odpowiednia kontrola:
    Poddaj kontroli przewody i złącza między jednostką sterującą i modulatorem I (X2:7 i X2:15),
    modulatorem II (X2:4 i X2:12), modulatorem III (X2:1 i X2:11) i modulatorem IV (X3:12 i X3:2),
    oraz łącze hamulcowe (X2:8 i X2:9) i napięcie zasilania (X1:17 i X1:12) jednostki sterującej.
    Przewody i złącza nie mogą być uszkodzone i nie może być żadnych luzów na stykach.
    Wykonaj 59370-3 MID 136 SID 7/8/9/10/11/12 Modulator, kontrola
    Jeżeli można wykluczyć wpływ zakłóceń elektromagnetycznych, to w wypadku powtórzenia
    się usterki wymień modulator.
    W wypadku zarejestrowania tej samej usterki we wszystkich modulatorach, same modulatory
    są najprawdopodobniej w porządku.
  • Poziom 9  
    Witam problem rozwiązany z ebs. Winowajcą okazał się kabel can w bananie pod kabiną się przetarł. Jeszcze odkryłem błąd który tylko czasami wyskakuje mid 185 sid 251 fmi 1
  • Poziom 19  
    Witam .
    Już pisałeś na ten temat:
    kochas0700 napisał:
    Witam mam problem z apm w dxi zawór jest po pełnej regeneracji. Mid 185 Sid 251 fmi 1



    Sprawdziłeś wiązkę do APM pod obciążeniem??
    maxetm napisał:
    "niskie napięcie między stykami 3 lub 1 a stykiem masowym 4 , możliwe zwarcie między przewodami " więc miernik do ręki
  • Poziom 9  
    Witam dzisiaj została cała wiązka od apm do kabiny sprawdzona jest sprawna. Zauważyłem że ten błąd zaswieca się na chwilę i gaśnie
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Ale sprawdzona pod obciążeniem??
  • Poziom 9  
    Właśnie tylko przejście. Pod obciążeniem w jaki sposób sprawdzić bo myślę i nic mi nie przychodzi do głowy
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    wypnij kostkę z kabiny i z zaworu apm daj prąd z jednej strony a z drugiej podłącz żarówkę na przykład h4
    świeci przewód sprawny nie świeci przewód przerwany lub nie ten przewód
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Dokładnie jak napisał

    piotr budzowski napisał:
    wypnij kostkę z kabiny i z zaworu apm daj prąd z jednej strony a z drugiej podłącz żarówkę na przykład h4
    świeci przewód sprawny nie świeci przewód przerwany lub nie ten przewód


    Sprawdzając samym miernikiem przejście lub napięcie bez obciążenia zawsze będzie OK
  • Poziom 9  
    Właśnie to miałem na myśli i tak zrobię posprawdzam jak mi auto wróci bo dzisiaj pojechalo w trasę
  • Poziom 9  
    Błąd dalej wystąpił tylko że inny kod ale ten sam problem bardzo słabe hamulce
    Mid 136 psid 41 fmi 14
    Mid 136 sid 76 fmi 2
  • Poziom 24  
    Mid 136 sid 76 fmi 2
    zawór pedału hamulca główny do wymiany