Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen C5 kombi - Citroen C5 2.0HPI brak możliwości uruchomienia

danio-1979 27 Jun 2017 18:38 3147 3
  • #1
    danio-1979
    Level 11  
    Wysłany: Dzisiaj 15:42 kreci i nie zapala
    witam jestem tu nowy na tym forum
    mam problem z moja cytrynka
    szukalem po innych forach ale odpowiedzi nie znalazlem
    moj problem wyglada nastepujaco, ale moze zaczne od poczatku

    na poczatku bywal problem z odpaleniem auta, ale po drugim razie startowal
    po odbiorze od mechanika po wymianie uszczelki pod obudowa filtra oleju mam z samochodem ciagle problemy moze to byc przypadkowe a moze tez nie
    auto dziwnie sie zachowywalo mianowicie porozgrzaniu np jazda w korkach czy nawet na postoju gdy chociaz dwa razy wlaczyl sie wentylator zgasilem auto i nie chcial zapalic rozrusznik krecil ale silnik nie zapala nastepna rzecza ktora zuwazulem to w momencie kiedy nie chce zapalic to nie slychac pompy paliwa nie podaje na nia prondu oraz nie swieca kontrolki na liczniku do wczoraj bylo tak ze jak podnioslem maske na kilka minut to silnik odpalal wiec dzis podjechalem do mechanika zagrzalem auto i po zgaszeniu nie dalo sie go uruchomic
    mechanik podlaczyl kompa wykasowal bledy i to juz nie pomoglo
    silnika nie mozna juz wcale uruchomic


    wymienilem cewke na ngk, czujnik walu i swiece oraz filtr powietrza i paliwa
  • #2
    panstalin2
    Level 20  
    Jakie były te błędy przed skasowaniem ?
  • #3
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wymieniaj z mechanikiem dalej, łącznie z żarówką w liczniku😎 Obaj nie widzicie braku zasilania?
  • #4
    danio-1979
    Level 11  
    Napewno błędy cewki bo były przed zmianą, do tego zwarcie do masy na wtryskiwacza CH i coś pochłaniaczem par

    Dodano po 19 [minuty]:

    No tak. Widzę brak zasilania na cewkę i pompę paliwa. Bezpieczniki sprawne i masy też oczyszczone. Gdyby to było takie proste to bym zrobił i nie pytał na forum. Do skrzynek z bezpiecznikami prąd dochodzi a są dwie skrzynki. Na LPG też nie odpala. Nawet jeden mechanik psikal plackiem w dolot. Napewno nie idzie prąd na pompę i na cewkę. A teraz jeszcze zaobserwowałem że jak przekręceniu kluczyk to po chwili gasna zegary i wszystkie wskazówki opadają a od ładowania wychyla się w drugą stronę

    Dodano po 15 [minuty]:

    A czy w skrzynce z BSM na wszystkich bezpiecznikach musi być prąd czy dopiero po przekręceniu kluczyka?