Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Toledo 99 - Problem z kontrolkami oleju i przegrzania silnika

ziubit 28 Jun 2017 21:26 840 5
  • #1
    ziubit
    Level 2  
    Witam mam mały problem z dwoma świecącymi kontrolkami w toledo z silnikiem AFN pali się kontrolka oleju i kontrolka przegrzania ciśnienie oleju jest ok proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu z góry dziękuje
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    quaczuq
    Level 13  
    Sprawdź czy nie zapowietrza się układ chłodzenia i czy nie jest zacięty termostat ( wyjmij i wsadź do wrzątku).
  • #3
    ziubit
    Level 2  
    quaczuq wrote:
    Sprawdź czy nie zapowietrza się układ chłodzenia i czy nie jest zacięty termostat ( wyjmij i wsadź do wrzątku).

    termostatu nie sprawdzałem układ chłodzenia jest ok temperatura na vagu 95 stopni przy pełnym rozgrzaniu co do zapowietrzonego układu to może tak był uszkodzony kruciec przy bloku silnika połączenie z przewodami gumowymi to już usunięte zastanawiam się nad jednym czy te dwie kontrolki mogą informować o błedach w kompie auta jeśli tak to po problemie ale też może być coś z instalacją elekrtyczną po wyłączeniu zapłonu chodzi wentylator kabinowy dziwy się dzieją a do tego wywalił mi byka 550 regulacja rozpoczęcia wtrysku - różnica regulacji speawdziłen wszystko co możliwe przy pompie nie rozberałem tylko nastawnika
  • #4
    Dawid W
    Level 14  
    Z początkiem kąta wtrysku to musisz zacząć od sprawdzenia w w vagu kąt wtrysku druga pole od lewej powinno być 45-60 coś koło tych wartości(silnik rozgrzany i przez BS sprawdzasz) Jak by było coś w okolicach 200 jednostek to sprawdź czy wtyczka od nastawnika nie dotyka łapy pompy lub czegoś innego(nie wiem co to ma do rzeczy ale w starej A6 to miałem i działy się takie chocki klocki) Co do kontrolki to odłącz kabel i zobacz czy kontrolka zgaśnie. Co do wentylatora to niech się wypowiedzą mądrzejsi, choć przeszło mi przez myśl że to może ECU wymusza jego pracę z powodu "przegrzania" ale to i główny wiatrak powinien kręcić.
  • #5
    ziubit
    Level 2  
    Dzięki Kolego za info zaraz sprawdzę wtyczkę przy pompie i kable przy nastawniku oraz czujnik ciśnienia oleju do tej pory sprawdzone wszystko co było może pozdrawiam
  • #6
    ziubit
    Level 2  
    Dawid W wrote:
    Z początkiem kąta wtrysku to musisz zacząć od sprawdzenia w w vagu kąt wtrysku druga pole od lewej powinno być 45-60 coś koło tych wartości(silnik rozgrzany i przez BS sprawdzasz) Jak by było coś w okolicach 200 jednostek to sprawdź czy wtyczka od nastawnika nie dotyka łapy pompy lub czegoś innego(nie wiem co to ma do rzeczy ale w starej A6 to miałem i działy się takie chocki klocki) Co do kontrolki to odłącz kabel i zobacz czy kontrolka zgaśnie. Co do wentylatora to niech się wypowiedzą mądrzejsi, choć przeszło mi przez myśl że to może ECU wymusza jego pracę z powodu "przegrzania" ale to i główny wiatrak powinien kręcić.


    Witam po kilku miesiącach walki z Toledo co się okazało to nikt z mechaników sobie nie poradził z dziwami dziejącymi się w aucie przy okazji padł rozrusznik przy wymianie rozrusznika okazało się że masa miedzy karoserią a skrzynią biegów nie miała styku była bo była wpadłem na to przez przypadek teraz działa wszystko ok ani nie przestawia się kont wtrysku ani nie świecą kontrolki taki mały błąd a mechanik chciał pompę wymieniać pozdrawiam serdecznie