Ostatnio zrobione przy samochodzie:
- regenracja głowicy kompletna z nowymi zaworami
-wymieniony kolektor + nastawnik wolnych obrotów
-wymieniona cewka zapłonowa, kable świece
-wymiana filtrów i oleju,
-rozrząd
-kpl poduszek silnika
w związku z tymi naprawami silnik pracuje idealnie na wolnych obrotach, ale ma kilka problemów:
-nie ma mocy do 3 tys
-szarpie dość mocno przy utrzymywaniu 2,5tys obr i tylko wtedy
-wymienione imrc 2 razy(teraz jest super sprawdzone od specjalisty)
-wydaje mi się że imrc (moduł sterowania długością kanałów dolotowych) nie działa, probowałem odpalac cykać stacyjką gazować na wolnyc obrotach i się nie rusza, nie wiem w zasadzie czy powinien, jestem mechanikiem i mam do dyspozycji warsztat i chciałbym to ogarnąć w moim własnym samochodzie, pytanie jak imrc powinno działać, jak je sprawdzić (jakiś schemat) szczególnie kostka do imrc żeby pomierzyć prądy
Błędy pokazuje pt. kolektor zacięty w pozycji otwartej i jakiś błąd czujnika ciśnienia paliwa ale to jeżdżąc na gazie, bardzo proszę o pomoc
- regenracja głowicy kompletna z nowymi zaworami
-wymieniony kolektor + nastawnik wolnych obrotów
-wymieniona cewka zapłonowa, kable świece
-wymiana filtrów i oleju,
-rozrząd
-kpl poduszek silnika
w związku z tymi naprawami silnik pracuje idealnie na wolnych obrotach, ale ma kilka problemów:
-nie ma mocy do 3 tys
-szarpie dość mocno przy utrzymywaniu 2,5tys obr i tylko wtedy
-wymienione imrc 2 razy(teraz jest super sprawdzone od specjalisty)
-wydaje mi się że imrc (moduł sterowania długością kanałów dolotowych) nie działa, probowałem odpalac cykać stacyjką gazować na wolnyc obrotach i się nie rusza, nie wiem w zasadzie czy powinien, jestem mechanikiem i mam do dyspozycji warsztat i chciałbym to ogarnąć w moim własnym samochodzie, pytanie jak imrc powinno działać, jak je sprawdzić (jakiś schemat) szczególnie kostka do imrc żeby pomierzyć prądy