Raz piszesz że jest zasilanie a raz że go nie ma.
Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów.
Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem.
Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu przekaźnikiem a nie samą pompą.
Sprawdź między plusem akumulatora a stykiem 25 (ze schematu) czy żarówka zaświeci po włączeniu zapłonu. Jeżeli tak to na zimnym silniku dajesz żarówkę pomiędzy 25 a 24 i ma zaświecić. Możesz podać na styk 24 masę gdy przekaźnik jest włożony i gdy zapłon będzie włączony to pompa ma działać - jak nie działa to przekaźnik jest uszkodzony, jak działa to brak masy z ECU. Może być przerwany przewód między ECU (pin 72) a pinem 24 w gnieździe przekaźnika. Jeżeli jest ok to nie liczył bym na uszkodzony czujnik temperatury bo błąd tyczy się obwodu cewki przekaźnika i nie ma tu znaczenia jaką temperaturę widzi sterownik silnika (ECU).
Ta pompa ma działać gdzieś do ok 40 stopni (o ile dobrze pamiętam) więc jak jest upał to płyn chłodniczy może nie wystygnąć odpowiednio ale po nocnym postoju pompa powinna ruszyć.
Może być jeszcze uszkodzone ECU.
Z tego co widzę co pokazałeś w pierwszym poście to masz uszkodzoną sondę lambda. Sonda szerokopasmowa więc nowa to koszt ok 500zł. Nie polecam zamienników, masz tam Boscha lub NTK i one nie są zamienne między sobą.
Przygotuj kontrolkę zrobioną z żarówki (np. 5W) i dwóch przewodów.
Na bezpieczniku zasilanie ma być cały czas, bezpiecznik jest przed przekaźnikiem.
Skoro zwierasz przekaźnik i pompa rusza to zasilanie na styku roboczym jest a problem jest tylko w sterowaniu cewki. Błąd P0418 to problem w sterowaniu przekaźnikiem a nie samą pompą.
Sprawdź między plusem akumulatora a stykiem 25 (ze schematu) czy żarówka zaświeci po włączeniu zapłonu. Jeżeli tak to na zimnym silniku dajesz żarówkę pomiędzy 25 a 24 i ma zaświecić. Możesz podać na styk 24 masę gdy przekaźnik jest włożony i gdy zapłon będzie włączony to pompa ma działać - jak nie działa to przekaźnik jest uszkodzony, jak działa to brak masy z ECU. Może być przerwany przewód między ECU (pin 72) a pinem 24 w gnieździe przekaźnika. Jeżeli jest ok to nie liczył bym na uszkodzony czujnik temperatury bo błąd tyczy się obwodu cewki przekaźnika i nie ma tu znaczenia jaką temperaturę widzi sterownik silnika (ECU).
Ta pompa ma działać gdzieś do ok 40 stopni (o ile dobrze pamiętam) więc jak jest upał to płyn chłodniczy może nie wystygnąć odpowiednio ale po nocnym postoju pompa powinna ruszyć.
Może być jeszcze uszkodzone ECU.
Z tego co widzę co pokazałeś w pierwszym poście to masz uszkodzoną sondę lambda. Sonda szerokopasmowa więc nowa to koszt ok 500zł. Nie polecam zamienników, masz tam Boscha lub NTK i one nie są zamienne między sobą.