Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PLAY ignoruje zgłoszenia abonenta o uszkodzeniu - czyżby pozostało tylko UKE?

tata1 05 Lip 2017 20:08 1056 12
  • #1 05 Lip 2017 20:08
    tata1
    Poziom 20  

    Mam problem z dodzwonieniem się na krakowskie numery stacjonarne zaczynające się na 126298XXX. Od kilkunastu dni słyszę w słuchawce "nie ma takiego numeru". Problem nie dotyczy tylko mnie, gdyż z innych telefonów w PLAY też nie można się dodzwonić i jest ten sam komunikat. Próbowałem już u kilku znajomych i jeśli ktoś ma telefon w PLAY to słychać taki sam komunikat. Zmuszony byłem kupić telefon na kartę od innego operatora, by móc się dodzwonić na te numery i problem tam nie występował. Z PLAY nie da się.
    Złożyłem zgłoszenie reklamacyjne dwukrotnie, jednak dwukrotnie PLAY oświadczył iż nie ma problemu po ich stronie, lecz problem dotyczy numeru docelowego. Stwierdzono iż nie ma sensu dalej składać zgłoszeń bo i tak nic nie naprawią. Jednak z telefonów innych operatorów mogę się połączyć, więc według mnie problem jest w PLAY. Poradzono mi abym reklamację składał do operatora numeru docelowego - lecz przecież nie jestem stroną do tamtego operatora. To przecież systemy PLAY nie mogą "dogadać" się z innymi systemami, a ja jestem abonentem PLAY.
    Pomóżcie, gdyż brak połączeń na te numery uniemożliwia mi wykonywanie mojej pracy zawodowej - czyżby tylko UKE mi pozostało?

    0 12
  • #2 05 Lip 2017 21:24
    sagem90
    Poziom 15  

    I co Ci to UKE poradzi? Zmień sieć i po problemie.

    0
  • #3 05 Lip 2017 21:36
    tata1
    Poziom 20  

    sagem90 napisał:
    I co Ci to UKE poradzi? Zmień sieć i po problemie.

    Chciałbym, ale został mi jeszcze rok umowy :-(

    0
  • #5 06 Lip 2017 09:57
    tata1
    Poziom 20  

    Problem występuje z dowolnego telefonu w sieci PLAY, nie jest powiązany z moją kartą SIM. Testowo prosiłem różne osoby posiadające telefony w PLAY o wybranie tych numerów i zawsze to samo "nie ma takiego numeru".
    Masz rację - chyba to jest jeden numer 126298000 bo taki się wyświetla jak do mnie dzwonią z któregokolwiek numeru.

    Czyżby nie wiedzieli ze z PLAY się nie można do nich dodzwonić?

    0
  • #7 06 Lip 2017 12:34
    kkknc
    Poziom 42  
  • #8 06 Lip 2017 14:40
    tonk
    Spec od GSM

    tata1 napisał:
    Problem występuje z dowolnego telefonu w sieci PLAY, nie jest powiązany z moją kartą SIM. Testowo prosiłem różne osoby posiadające telefony w PLAY o wybranie tych numerów i zawsze to samo "nie ma takiego numeru".
    Masz rację - chyba to jest jeden numer 126298000 bo taki się wyświetla jak do mnie dzwonią z któregokolwiek numeru.

    Czyżby nie wiedzieli ze z PLAY się nie można do nich dodzwonić?


    a ja na ten numer właśnie bez problemu się dodzwoniłem z sieci PLAY.

    0
  • #9 06 Lip 2017 20:55
    tata1
    Poziom 20  

    kkknc napisał:
    Zdaje się że to numer. Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, oddział powiatowy w Krakowie.


    Nie oddziałał powiatowy, lecz Oddział Regionalny


    Cytat:

    a ja na ten numer właśnie bez problemu się dodzwoniłem z sieci PLAY.

    Faktycznie na 126298000 (centrala) sygnał jest prawidłowy.
    A spróbuj na wewnętrzne np. 126298105 lub inne 126298XXX czy będzie komunikat NIE MA TAKIEGO NUMERU?

    0
  • #11 07 Lip 2017 09:16
    Brozerihno
    Poziom 20  

    Play nie ma tutaj nic do zarzucenia skoro z centralą się połączysz

    0
  • #13 18 Lip 2017 12:43
    tata1
    Poziom 20  

    Awaria rozwiązana, poinformowano mnie iż po kontakcie z operatorem numeru docelowego usunięto błędnie ustawienia. Widać się da, jak się temat upubliczni. Dwa poprzednie zgłoszenia były bez rezultatu - mówiono że awaria nie dotyczy PLAY, a gdy upubliczniłem na elektrodzie i forum PLAY problem to dało się go załatwić.

    0
  Szukaj w 5mln produktów