Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat 2.0 TDI BMP - P0341 - ciężki rozruch.

Don de Leon 05 Lip 2017 23:01 2253 9
  • #1 05 Lip 2017 23:01
    Don de Leon
    Poziom 23  

    Witam

    Auto jak w temacie, długo kręci zanim odpali. Błąd stały P0341 czujnik położenia wałka rozrządu, rozrząd na blokadach, czujnik pomierzony oscyloskopem, enkoder na wale nowy założony na ori przyrządzie, czujni na wale przemierzony oscyloskopem, druty na wałku do stera sprawdzone 55W żarówką, przestawiany rozrząd w lewo i w prawo. Cały czas synchro góry z dołem na 0, jakby wałka nie widział.

    0 9
  • #2 06 Lip 2017 09:11
    Heroses
    Poziom 24  

    przestaw nieco wałek na "fasolkach" i zobaczysz jaki przyniesie efekt. Druga sprawa to poziom napięcia na kablach do czujnika. W ubiegłym tygodniu robiłem taki sam przypadek a wszystko przez ecu.

    0
  • #3 06 Lip 2017 18:23
    Don de Leon
    Poziom 23  

    Po przestawieniu na oko, pali lepiej ale to jeszcze nie to, mimo tego dalej synchro 0 i błąd stały.

    Dodano po 26 [minuty]:

    Napięcie na czujniku 4,98V względem masy w kostce i 4,99V względem masy pojazdu.

    Dodano po 8 [godziny] 3 [minuty]:

    Orientuje się ktoś czy są różnice w kołach sygnałowych, silnik który siedzi jest po mojemu z przekładki (ma niby-plomby).

    Dodano po 19 [minuty]:

    Po numerach wychodzi nie ta piasta koła wałka.

    0
  • #5 07 Lip 2017 13:08
    Don de Leon
    Poziom 23  

    Inny rozmiar znaczników na kołach sygnałowych, zamawiam takie jakie powinno być po VIN i zobaczę.

    1
  • #6 07 Lip 2017 22:10
    vag_padło
    Poziom 14  

    wyslij mi lepiej zrzuty oscyla wałka i walu bo wtopisz tylko kase

    ó ż

    0
  • #7 07 Lip 2017 23:00
    Don de Leon
    Poziom 23  

    VW Passat 2.0 TDI BMP - P0341 - ciężki rozruch.

    W aucie siedzi takie jak po prawej, a powinno być jak po lewej. Moim zdaniem to powoduje sygnał "niezrozumiały".

    2
  • #8 10 Lip 2017 13:31
    Don de Leon
    Poziom 23  

    Problemem było to, że ten silnik to "składak", po wymianie koła pali "na dotyk".

    1
  • #9 10 Wrz 2018 22:00
    Pawel3603
    Poziom 1  

    Kolego fajnie ze się odezwałeś myśle ze chyba mam ten sam problem co ty kiedyś wymieniłem silnik bo tamten się rozleciał kupiłem na Allegro inny silnik i mechanik go przełożył i chyba te koło sygnałowe jest złe bo ciężko pali czujniki powymieniałem i dalej nic a VIN tego z Allegro niemam a z mojego chyba nie pasuje a vin na silniku chyba niema a jak fachowo nazywa się te koło?

    0
  • #10 12 Wrz 2018 20:41
    Don de Leon
    Poziom 23  

    Sprawdź przez serwis po numerze VIN auta, jakie powinno być, a jakie ty masz.

    Dodano po 11 [godziny] 43 [minuty]:

    Na tych kołach są numery oryginału, także bez problemu porównasz.

    0