Cześć
Buduje symulator samochodu z deski rozdzielczej i właśnie robię elektronikę.
Wszystkie włączniki (kierunkowskazy, awaryjne, ręczny itp) podłączam do USB ZERO DELAY a potem przez USB do komputera.
W grach problem jest taki, że gdy np. Zaciągnę ręczny (taka dźwignia normalnie z samochodu) to ręczny się włącza, ale gdy puszczam dźwignie na dół to hamulec ciągle jest zaciągnięty i muszę jeszcze raz zaciągnąć i puścić żeby się wyłączył. Działa tak jak na klawiaturze, że klikam to coś się wlacza, a jak klikam jeszcze raz to się wyłącza.
Jest jakiś sposób na to, żeby przy każdej zmianie stanu przełącznika był wysyłany impuls do komputera? Że np. Klikam na włącznik awaryjnych to idzie jeden sygnał który je włącza, a jak "odklikam" to jest kolejny który je wyłącza?
Jeśli ktoś nie zrozumiał, to niech pisze w komentarzach :p nie widziałem jak to inaczej napisać...
Jakby gry były potrzebne, to:
Dirt 3
ETS 2
BeamNG.drive
City car driving
Buduje symulator samochodu z deski rozdzielczej i właśnie robię elektronikę.
Wszystkie włączniki (kierunkowskazy, awaryjne, ręczny itp) podłączam do USB ZERO DELAY a potem przez USB do komputera.
W grach problem jest taki, że gdy np. Zaciągnę ręczny (taka dźwignia normalnie z samochodu) to ręczny się włącza, ale gdy puszczam dźwignie na dół to hamulec ciągle jest zaciągnięty i muszę jeszcze raz zaciągnąć i puścić żeby się wyłączył. Działa tak jak na klawiaturze, że klikam to coś się wlacza, a jak klikam jeszcze raz to się wyłącza.
Jest jakiś sposób na to, żeby przy każdej zmianie stanu przełącznika był wysyłany impuls do komputera? Że np. Klikam na włącznik awaryjnych to idzie jeden sygnał który je włącza, a jak "odklikam" to jest kolejny który je wyłącza?
Jeśli ktoś nie zrozumiał, to niech pisze w komentarzach :p nie widziałem jak to inaczej napisać...
Jakby gry były potrzebne, to:
Dirt 3
ETS 2
BeamNG.drive
City car driving